środa, 27 lutego 2013

Środa ;)

Nareszcie Środa, czyli jeszcze tylko 2 dni do szkoły!!♥
Dzisiaj miałam tylko 6 godzin fizyki jak milutko. Nie było nudno bo robiliśmy ''eksperymenty.''

Wczoraj byłam wymienić spodnie, ale nie mieli mojego rozmiaru więc dostałam gotówkę. W najbliższym czasie będę odkładać pieniądze, bo za miesiąc jadę do POLSKI♥♥
W Polsce będę w dużym mieście więc na pewno nie będę się nudzić ;D
W Danii jest tak ciepło że dzisiaj chodziłam w bluzie, ale to normalne bo w Danii kalędażowa wiosna zaczyna się 1 Marca.
Dziś mam dla was zdjęcia gazetek które mam zamiar przeczytać. 
Lecę czytać teraz wasze blogi :D
Pozdrawiam Zuzia♥

6 komentarzy:

  1. 6h fizyki? strasznie dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na chemi nigdy nie robimy takich eksperymentów ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo fizyki- dla mnie o wiele za dużo xd Fajne gazetki :p

    OdpowiedzUsuń
  4. miłej lekturki ;p
    zapraszam do mnie
    hermionalikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)