środa, 20 lutego 2013

Środa♥Urodzinki♥

Muszę wam to powiedzieć i się pochwalić :D Dziś są moje urodziny!♥♥
W szkole był luz, bo miałam od 7.50 do 10.30 i przez 2 godziny oglądaliśmy jakiś film :D
Oczywiście przed filmem wszyscy krzyczeli i składali mi życzenia :D
Dziś muszę zrobić ciasto, bo w Danii jest tak że jak ktoś ma urodziny to musi przynieść ciasto, a że moja nauczycielka ma też urodziny dzisiaj to ustaliłyśmy że dzisiaj ona przyniesie ciasto, a jutro ja:D
Zaraz do pracy -.-, ale najpierw nudziło mi się i wpadłam na pomysł że się pomaluje :D oczywiście zaraz to zmyje bo nie mogę iść tak do pracy.
Chcę wam też pokazać mój dzisiejszy strój :D



 No i oczywiście moje najwygodniejsze buty♥♥
 Mój ulubiony pierścionek♥

                                                                  Koszula- H&M
                                                                  Kurtka- Vero moda
                                                                  Spodnie- Vero moda
                                                                  Buty- Intersport
                                                                  Pierścionek- H&M
A jak wam mija dzień?

17 komentarzy:

  1. super ta kurteczka dżinsowa i piękny kolor ;) strasznie w moim stylu ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to w takim razie życzę ci wszystkiego najlepszego: szczęścia, fajnego chłopaka, wspaniałych przyjaciół, zadowolenia z prezentów, satysfakcji z blogowania i popularnego bloga, osiągnięcia życiowych celów i wszystkiego o czym marzysz <3
    Ciekawa tradycja z tym ciastem. W Polsce do nawet nie pofatygują się żeby cukierki przynieść ;P
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;*
    www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek mnie urzekł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pierścionek :D
    O ! Gdzie pracujesz? : )
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę z gazetami, ale zarabiam tak jak w Polsce przeciętny dorosły :D

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego:)
    Kurtka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego! :) fajna ta tradycja z ciastami, szkoda, że w Polsce nie ma czegoś takiego :P
    bardzo ładnie Ci w takim uczesaniu tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! :)
    Pracę sobie sama szukałaś czy ktoś ci załatwiał?
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam na wakacjach w Polsce to moja sis znalazła w gazecie ogłoszenie że szukają. Zadzwoniła do mnie i się spytała czy nie chcę pracy. :D

      Usuń
  9. Fajnie, że już możesz pracować. Ja mam prawie 17 lat, ale nie idzie nic w Polsce znaleźć na wakacje czy coś... :( Zapraszam na www.deffy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasto mhmhm mam nadzieje że wyszło smaczne :)
    Wpadaj do mnie mam fajny post o trendach.
    http://agnieszka-slooten.blogspot.com/
    Zaobserwujesz? Zrobię oczywiście to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat! Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny stajl na głowie:)
    sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne butki :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)