czwartek, 14 marca 2013

Chora :/ - Buty-

No i choroba mnie dopadła. Dzisiaj mam ponad 37 gorączki. Dziwnę, bo mam gorączkę, ale nie mam kaszlu ani kataru. Pierwszy raz od sierpnia jestem chora :/
Ale już przechodzę do ciekawszych rzeczy. U mnie już jest kalendarzowa wiosna, ale i tak padał śnieg. Mam go już kompletnie dosyć! 
Zobaczcie ile go tu jest!!

A teraz mam dla was dobrą wiadomość ;) dla mnie ona jest bardzo dobra.
Już za niecałe 2 tygodnie będę w Polsce!!!
A co się z tym liczy? Shopping!!
Czy ktoś z was widział w Polsce w H&M te buty? Czy trzeba je zamówić przez internet?
 Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam Zuzia♥

15 komentarzy:

  1. ja nie widziałam, niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tych butów. W sobotę powinnam być w tym sklepie więc looknę :D
    Zdrowiej kochana <3
    Zapraszam na czwartkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz widziała to napisz ;)

      Usuń
  3. W Polsce też śnieg xD Nie spotkałam się z tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w Polsce też śnieg, a dziś rano -18stopni:( brrrr:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najwięcej jak było to -7 ;)

      Usuń
  5. W taką pogodę nic dziwnego, kuruj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ile śniegu *.*
    zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. szybkiego powrotu do zdrowia życzę :) U mnie też dużo śniegu niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  8. zima w pełni, a było już tak ciepło :)
    zdrowiej :)

    jeśli masz chęć zapraszam Cię na giveaway, gdzie do wygrania są darmowe okulary i vouchery na 30$ do sklepu Firmoo :)
    http://mala0727.blogspot.com/2013/03/giveaway-z-firmoo-wygraj-darmowe-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam butków, a szkoda..
    powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tych butów. :)
    Również jestem chora, tylko u mnie gorączka osiąga 39 stopni. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam wczoraj na zakupach i niestety nie widziałam tych butów :p obserwuje i licze na rewanż www.bellezza94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)