czwartek, 28 marca 2013

Czwartek ;)

Hejka ;) Dzisiaj taka krótka notka, bo jestem bardzo zmęczona. O wczoraj nie mam wam za dużo do powiedzenia. Powiem tyle że spotkałam się z koleżankami Marceliną, Adą i Agatą. Było fajnie. Zawsze jak jestem w Polsce to się z nimi spotkam ;) 
Dzisiaj byłam w mieście. Kupiłam sobie gazetę hot. Bardzo ją lubię, więc jak tylko jestem w Polsce to ją kupuję. 
Dziś mam wam jeszcze do pokazania Pinterse. Jest to rodzaj wirtualnego notatnika. Bawi się w to dużo ludzi, a ja zostałam zaproszona od Joanny. Wydaje mi się że to fajna zabawa.

Drugi punkt to H&M. Z nudów weszłam do przymierzalni i ubrałam sobie dziewczynę.

Mam też fotkę stroju który jutro mam zamiar ubrać, bo jadę do babci.
A wy jakie plany macie na Wielkanoc?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam Zuzia♥

4 komentarze:

  1. Nie mam jakiś konkretnych planów na Wielkanoc,czas pokaże xD
    Też czasem wchodzę na H&M i się bawie w stylistke :D
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta spędzam w domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że założyłaś konto na Pintereście :) Można tam podglądnąć wiele ciekawych pomysłów.
    Strój świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaa, widzę, że nie jestem jedyną osobą, która spędza tak czas na H&Mie ;)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)