środa, 27 marca 2013

Kocham Polskę= Nowa drogeria ;)

Hejka!!!! Jak w Polsce jest fajnie!!! Kupiłam już tyle ubrań!! Całymi dniami jestem w mieście. Chciałabym mieć taki urlop więcej razy ;) Jak wrócę do Danii, to i tak mam wolne. |Nauczyciele strajkują i mogę mieć wolne aż do 10 tygodni!!!, ale już przechodzę do tematu.
Jak widzicie w tytule notki dzisiaj mam dla was moją drogerię. 
Zacznę może od balsamiku Nivea. Kupiłam je na spróbowanie. W Danii nie mogę go dostać, więc postanowiłam je kupić. Powiem wam że pięknie pachnie. Kupiłam malinowe ;)


Drugie co mogę wam zaprezentować to moja farba. W Danii jest farba bardzo droga więc w Polsce kupiłam sobie cztery opakowania ;) To Syoss kolor ciemny brąz 1-3.

Mam jeszcze eye-liner. Ogólne to używałam zawsze czarnej kredki, ale teraz mam zamiar przerzucić na eye-liner. Kupiłam sobie czarny eye-liner z Lovely. Lubię tą firmę więc mam nadzieje że będzie dobry. (przepraszam za jakość zdjęcie, ale nie miała dobrego światłą)

Mam jeszcze tuż do rzęs czarny od Lovely. Zwykły lubię go.
Mam jeszcze to co uwielbiam, czyli maseczki ;)
Moja siostra i tak wzięła najlepszą ;) Na stres ;)
 
Nie wiem co jeszcze wam pokazać więc pokaże wam jak dzisiaj byłam ubrana.
Chce wam się też pochwalić że byłam u fryzjera ;) Ale to wam pokaże jutro ;)

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam Zuzia♥

2 komentarze:

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)