niedziela, 3 marca 2013

Niedziela ;)

Jak tam u was?
Ja dzisiaj cały dzień się leniłam♥ Poza tym że umyłam mój skuter to nic konkretnie nie zrobiłam :D
Umyłam oczywiście włosy bo wczoraj już nie mogłam ich rozczesać. Robiłam Essay na ponad 2000 znaków!!
Oglądałam oczywiście moje seriale, a teraz siedzę i się nudzę :D Jak ktoś chce to może popytać na asku :D http://ask.fm/ZuzannaKitowska
Ten weekend zaliczam do leniwych. Jutro zrobię dla was coś ciekawego jak będę miała czas.
Teraz mam dla was kilka moich inspiracji na wiosnę, bo w Danii już się zaczęła ;)

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam te bluzy a najbardziej babeczki i pandę  ♥
A jak wam minął weekend?
Pozdrawiam i czekam na wasze ważne dla mnie komentarze :D
Zuzia♥

4 komentarze:

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)