piątek, 22 marca 2013

Piątek ;)

Hejka. Sorki że mnie tu nie było aż trzy dni, ale przed Polską jest trochę zamieszania i jeszcze praca której w tym tygodniu było dużo więcej. Dzisiaj chcę wam między innymi opowiedzieć o Lock- out. Już wam tłumaczę. Po świętach Wielkanocnych nie mam szkoły. Urząd robi tak że wszyscy nauczyciele którzy nie są przez urząd zatrudnieni nie będą mogli wejść do szkoły i uczyć. U mnie w szkole zostanie tylko 4 nauczycieli i dyrektorka. Będę miała tylko te lekcje które mam w planie z tymi nauczycielami i że ja nie chodzę na niemiecki więc będę miała tylko jedną godzinę w tygodniu historii w piątki, a tak to wolne. Ma tak być przez 10 tygodni, ale dyrektorka mówi że po 2 tygodniach urząd odpuście, bo zobaczy jak będzie w szkołach.
Tak więc będę miała trochę dłuższe ferie ;)
Tak poza tym to nie mam dla was dużo zdjęć, bo nie miałam czasu.
Mam jedne zdjęcie, mojego kłoska ;)
Teraz idę na wasze blogi i się myć bo jutro do pracy i potem 12 godzinna droga do Polski. Grrr...
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania Zuzia♥

6 komentarzy:

  1. Też chciałabym mieć tyle wolnego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wolnego czasu:)
    zdjęcie fajne - nigdy nie umiałam zrobić kłoska.

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na:

    kobieca-testerka.blogspot.com

    blog powstał niedawno:)
    Ciebie dodałam do obserwowanych, zachęcam do tego samego:)
    i jeszcze jedno..
    Będę wpadać tu częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oja tyyyle wolnego ! ;D

    Ładny kłos <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę! Szkoda, że u nas nie ma czegoś takiego ;(
    Śliczna fryzura ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ehh ja nie umiem zrobic kłosa.. :P


    zapraszam : mm-adi.blogspot.com

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ♥ zapraszam do mnie ---> http://sandruuxde.blogspot.com/ ♥ ; >

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)