niedziela, 24 marca 2013

Pierwszy dzień w polsce = mały shopping

  Nie ma to jak być w Polsce♥. Jechałam tylko niecałe 13 godzin ;) Jestem tak zmęczona że chyba zaraz zasnę. Dzisiaj byłam w Bydgoszczy o 10 i od razu pojechałam na giełdę gdzie kupiłam sobie kurtko-bluzę. Nie wiem czy to kurtka czy bluza, więc zaczęłam nosić ją teraz jako bluzę, a potem będę ją nosić jako bluzę, bo w Danii jest cieplej.


Później oczywiście musieliśmy coś zjeść więc poszliśmy. Ja nie byłam głodna, ale oczywiście zamówiłam sobie tymbarka jabłko-mięta. Ostatni raz piłam go pół roku temu, więc ten smak był niesamowity♥
 
Jak byłam z powrotem w domu musiałam odpakować moje spodenki które zamówiłam sobie miesiąc temu. Są idealne i powiem wam że się w nich zakochałam♥
Kupiłam je TUTAJ!!!
Na koniec mam dla was parę bokserek które kupiłam dzisiaj w House.
Postanowiłam na inne kolory niż czarny lub biały jak zazwyczaj ;)


To na tyle dzisiaj. Jutro pokaże wam torebkę która przyszła do mojego wujka wczoraj. Kupiłam ją na Cheapstars.
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

2 komentarze:

  1. Miłego pobytu w Polsce :)
    Świetne zakupy ;) Te krótkie spodenki podobają mi się najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)