sobota, 9 marca 2013

Ulubieńcy miesiąca

Hejka. Dziś Sobota, a że ja siedzę w domku bo mój brat ma urodzinki i popołudniu mamy gości, to postanowiłam zrobić dla was zdjęcia moich ulubieńców miesiąca.

Zacznijmy od włosów.
Pierwsze to head shoulders. Mam go bo mam bardzo wrażliwą skórę głowy i gdy tylko użyje syoss'a to dostaje uczulenie.
Drugie to odżywka w spreju z L'oreal'a, przeciw puszeniu się włosów. Jest też przed prostowaniem dobra.
Trzecia buteleczka to odżywka w spreju z Schwarzkopf. Odbudowuje włosy i chroni je. 
Czy kupie te rzeczy znowu? Tak
 
Następną rzeczą są kosmetyki do twarzy.
Pierwsze to krem do twarzy na dzień Nivea  Aqua. Lubie go bo mogę go szybko nałożyć i po chwili już nakładać puder.
Drugie to żel do twarzy przeciwko wypryskom z Manhattan'u.
Czy kupie te rzeczy ponownie? Tak
 
Przechodzimy dalej. Teraz mam dla was pudry.
 Pierw nakładam puder w kremie Garnier BB. Lubie go bo dobrze się rozprowadza i nie robi żółtych miejsc.
Jako drugie nakładam puder Rimmel'a. Używam go od roku i jak tylko mi się kończy to od razu kupuję nowy.
Czy kupie te produkty ponownie? Tak
 
Kolejne rzeczy to tuszę do rzęs.
 Pierwszy to tusz od Maybelline. Dla mnie on jest bardzo dobry. 
Drugi to tusz L'oreal'a. Jest dobry ale kosztował 100kr. (50 zł) dostałam go w prezencie i wątpię że kupię go znowu.
Trzeci tusz jest dobry i ma dobrą szczoteczkę. Nie wiem jakiej jest firmy bo napisy z przodu się zdarły.
Czy kupie je ponownie?  Myślę że na pewno kupię tusz od Maybelline. 
Czy kupie pozostałe? Nie wiem.
 
No i kredki
Najlepszą kredką jest ta od L'oreal'a. Dobrze się ją nakłada i nie rozmazuję się.
Druga kredka nie wiem z jakiej firmy jest, bo nie pamiętam, a napisy się zdarły, bo mam ją bardzo długo. Wiem że kupiłam ją w Rossmanie. Jest dobra, ale nie zbyt dobrze mi się ją nakłada.
Czy kupie te produkty ponownie? Tak

Mam nadzieje że dobrze to przedstawiłam.
 Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam Zuzia♥




6 komentarzy:

  1. A BB krem masz dla jakiej cery ? :)
    Pytam bowiem różne opinie o nim słyszałam :3
    Zapraszam na sobotni wpis :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To puder do przetłuszczającej się cery ;)

      Usuń
  2. Świetny blog, obserwuję i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)