sobota, 6 kwietnia 2013

Sobota= Kino ;)

Hejka. Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych ;) Byłam w kinie z koleżanką i siostrą. Oglądałyśmy film Intruz. W Polsce dopiero wchodzi do Kin, a  w Danii jest już od 2 tygodni. Film był boski i chętnie oglądnęła  bym go jeszcze raz. Byłam też w sklepach ale nic ciekawego nie widziałam dla siebie. Tak to jest jak ma się pieniądze to nic ciekawego nie ma.
Gdy wróciłam do domu obejrzałam jeszcze Szczęściarza. Film jest fajny. Piszę że jest to dramat, ale dla mnie to jakoś był film romantyczny, nie miał w sobie dramatu.

Następną rzeczą jest blog mojej siostry na którego serdecznie was zapraszam ;)

Nie wiem czy macie instagramy, ale w Danii każdy ma więc jak chcecie to Followe me ;)
  

A jak wam minęła sobota? 

Pozdrawiam ;) Zuzia♥

7 komentarzy:

  1. Ja sprzątałam do 16, a po tej godzinie oglądałam telewizje i komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie obejrzeć oba filmy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za niedługo zamierzam iść na Intruza do kina. ; )
    Moja Przyjaciółka była i mówi że to jej ulubiony film jaki kiedykolwiek oglądała. ; D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam w planach obejrzenie "Sczęściarza". Słyszałam że to fajny film.
    Pozdrowienia dla Ciebie i siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi weekend za szybko minął.
    Za chwilę zaglądnę na bloga siostry :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)