wtorek, 9 kwietnia 2013

Wtorek= Buty, Wiosna

Hejka!! Dziś dzień mija mi bardzo dobrze ;) Leniuchuję sobie bo nie mam szkoły, ale i tak zaraz muszę się ruszyć, bo dzisiaj jeszcze do pracy.
Wczoraj byłam w sklepach i kupiłam sobie nowe buty :D wiem że ostatnio kupiłam sobie nowe buty w niedziele, ale gdy zobaczyłam te postanowiłam że kupie sobie jeszcze jedne ;)


Buty są marki której możecie nie znać, jednak tu ta marka jest tak znana jak nike.
Te buty zamierzam pierwszy raz ubrać w piątek, i raczej pojadę w nich w sobotę do Polski.
Mam też zdjęcia mojej wiosny która jest już od kąt przyjechałam z Polski.
W Polsce jeszcze podobno jeszcze macie śnieg. Uuu..
Muszę się popytać znajomych czy mam brać zimową kurtkę czy nie ;)

Na koniec macie mojego psiaka♥ Ma już 5 lat!!

A jak wam mija dzień?

Pozdrawiam Zuzia♥

8 komentarzy:

  1. Podobają mi się te buty :) Świetny kolor mają ;)
    Zazdroszczę Ci tej wiosny. U nas ciągle zimno :(
    Śliczny psiaczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj miałam dość luźny dzień
    super buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne buty ;)) letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie musisz brać zimowej kurtki, w weekend nie będzie Ci już raczej potrzebna ;) Przynajmniej mi w zimowej jest już gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne Buty.; D
    Też muszę sobie kupić.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)