poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy w AVON i zaległa notka ;)

Hejka!! Na początek chciałam was przeprosić że tak długo mnie nie było. Teraz będę częściej i już do was wracam. Dzisiaj z racji że byłam tylko w pracy ubrałam się wygodnie. U mnie jest bardzo ciepło więc nie muszę nosić już kurtek ;)
W zeszłą Niedziele byłam w Polsce po pieska. Jechałam w jedną stronę 15 godzin a w drugą 19. Nigdy więcej nie pojadę do Polski na jeden dzień. 3 dni się po tym zbierałam. Spałam tylko 2 godziny jak jechaliśmy, bo mam taką zasadę że śpię wtedy kiedy kierowca.
Piesek ma na imię Tosia i ma DUŻO energii.
Dobra teraz mam dla was parę rzeczy z Avonu. Jak byłam w Polsce to dostałam dwie kartki zakupów które mam zrobić. Ja kupiłam tylko parę rzeczy, ale z racji że mój tata jedzie do Polski w ten Piątek to ja z mamą dałyśmy mu kolejną listę.
Zacznę od pomadki Pink Cuddle. Pomadkę używam codziennie. Mam jedną z Oriflame, ale ta mi się spodobała więc chciałam ją przetestować ;)
Kupiłam też nawilżającą odżywkę przyspieszającą wzrost paznokci. Moje paznokcie się łamią i wolno rosną więc przetestuję tą odżywkę za miesiąc powiem wam czy działa.
Za to że robiłam tak duże zamówienie, bo było one za przeszło 400 złotych dostałam rabat i krem w prezencie ;)
To tyle na dziś ;) Życzę miłego popołudnia, a teraz lecę sprawdzać wasze blogi ;)
Pozdrawiam Zuzia ;)

11 komentarzy:

  1. Szminki z Avon mają śliczną barwę.*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię kosmetyków z tej marki :<<
    Zapraszam na poniedziałkowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z avonu to ja tylko serum na końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej .. ale cudna Tosia ♥ *.*
    może obserwujemy ? ♥

    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, współczuję tak długiej podróży, coś strasznego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki psiaczek;)

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten piesek <3! Teraz dużo osób zza granicy zakłada blogi... ^^

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)