sobota, 11 maja 2013

Zaległości

Sorki że mnie tak dawno tu nie było, ale zaczęła mi się szkoła i próbowałam się do niej z powrotem przyzwyczaić. Miałam wakacje przez miesiąc. I to jest najśmieszniejsze że nie musimy tego odpracowywać.  U mnie nic nowego się nie działo. Po za tym że mój pies mnie wykańcza ;) wszędzie sika! W tym tygodniu miałam wolne już od czwartku, bo w Danii było jakieś święto. Wolne od szkoły, ale nie od pracy i jak by tego było mało to mam remont w domu :/ 
Zaglądałam czasami na wasze blogi i teraz postaram się robić to częściej. Jednym słowem jestem z powrotem. ;)
Z okresu tych dwóch tygodni mam dla was parę zdjęć ;)
Powiem wam że zazdroszczę pogody. W już w krótkich spodenkach, a ja jeszcze w kurtce. :(



I na koniec mam dla was fotki mojego pieska ;)
Już 26 maja dzień matki!! Co planujecie? 
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia♥

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nic nie planowałam , ale coś się wymyśli ; D
    Ładna Bejsbolówka *.* I ogólnie ładne outfity : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajną obudowe na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka obudowa!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nic nie planowałam a ten twój piesek.. SŁODZIAK..!! ♥

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)