wtorek, 30 lipca 2013

Ciasto ;) + wasze pomysły

Hejka!! Jakie plany macie na dzisiejszy wieczór? Ja jak zwykle idę do pracy, ale będę już z powrotem o 19 ;) 
Tak więc wczoraj o 20 zachciało mi się ciasta ;) Skończyło się tym że o 21 siedziałam z bratem i wcinałam czekoladowe ciasto które zrobiłam ;) Uwierzcie mi mój brat naprawdę się ucieszył że zrobiłam ciasto, a tak po za tym to i tak zazwyczaj u mnie w domu to ja piekę. ;) Mam dla was nawet zdjęcie wczorajszego ciasta i link do mojego drogiego bloga na którym są przepisy ;) 

Wasze pomysły

Drugą rzeczą o jakiej chcę wam dzisiaj napisać są wasze pomysły na notkę ;)
Jest was tu dużo jak dla mnie, ale zawsze fajnie jak was nabywa ;)
Dziś mam do was pytanie jakie notki chcielibyście tu zobaczyć ;) Z racji że rano mam dużo czasu chciałaby usłyszeć wasze propozycje ;) Przeglądając blogi widziałam że blogerki dodają takie posty, a z racji że są wakacje czemu by takiego właśnie nie dodać ;)

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

9 komentarzy:

  1. o mniam! :) Przypomniałaś mi, że muszę obiad zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm ciasto.. Pysznie wygląda.<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetyczne ciasto :D
    A temat na notki? Trudno powiedzieć :P Ja lubię czytać wpisy o kosmetykach i modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepysznie :)

    może obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda przepysznie ! ;)
    Jeżeli masz czas i ochotę, to zapraszam do mnie . Konkurs z Persunmall do wygrania bony 100 i 80 $ :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie wygląda :D

    zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz na pewno zostaję z tobą na dłużej :)zapraszam również do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)