niedziela, 28 lipca 2013

Fotki ;)

Hejka!! Dziś mam dla was parę fotek z sesji na której byłam wczoraj ;) Za to jak dzisiaj tylko wstałam pojechałam z sis na wycieczkę rowerową ;) Jak tylko wstałam czyli pojechaliśmy tak o 12 :D
Jakie plany macie na niedzielę? Ja zaraz mam grilla ;) Jedzonko!!<3
Pewnie jutro pojawią się jakieś fotki ;) A teraz już wam pokazuję parę fotek z wczoraj ;)






Nie wiem ja wy ale ja nie lubię się specjalnie przebierać żeby iść robić zdjęcia. Ta bluzka jest obcięta prze zemnie i powiem wam że obcinałam ubrania drugi raz i podoba mi się to ;)
A wam jak mija weewknd? ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

8 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ♥


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się nie przebieram specjalnie do zdjęć, robię zdjęcia zazwyczaj pod koniec dnia i ubrania, które mam na sobie są już wygniecione, albo fryzura rozczochrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszulka!!!! <3
    Obserwujemy? Ja już cię dodałam :* vivr33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. I mniam grill, jedna z rzeczy, które uwielbiam latem! Zapraszam do siebie: letyourdremscometrue.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)