środa, 10 lipca 2013

Kolejne zakupy i porządki w szafie

Hejka!!! Są wakacje więc posty będą pojawiały się co drugi zień ;) W wakacje nigdzie nie wyjeżdżam, ale w weekend planujemy pojechać nad morze ;) Mam do niego blisko, bo w Danii jest pełno wody dookoła ;) 
Już przechodzę do tematu. Czyli kolejnych zakupów ;) Wczoraj byłam w sklepach i kupiłam sobie buty ;) Tak wiem. Kolejne do mojej kolekcji ;)
Kupiłam je bo były tanie. W przeliczeniu na polskie to były przecenione z 300 zł na 50!!! 
Już je wam pokazuje ;)
Wpadłam też do H&M'mu i kupiłam sobie kolczyki i bransoletki. W H&M'ie teraz są duże wyprzedaże, więc pewnie jeszcze tam wpadnę ;)

 
Dziś mam jeszcze dla was zdjęcie po porządkach w szafie ;)
 
NA koniec mam dla was zdjęcie Tosi z dzisiejszego rana ;) 

A wy jakie macie plany na WYPRZEDAŻE? ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

13 komentarzy:

  1. Śliczny psiak, wow a przecena butów niesamowita :) Zazdro! <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ ;) Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz kochana, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo kurcze,z tymi bucikami to Ci się udało ;) bransoletki są świetne , chyba będę musiała ich poszukać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buciki :) i masz fajną szafę :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaki porządek O_o u mnie też by się przydało posprzątać xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej.. naprawdę świetne te buty, udało Ci się! :))
    A w jakim sklepie je kupiłaś jeśli można wiedzieć?

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Topsie w Danii, więc raczej w Polsce ich nie dostaniesz ;)

      Usuń
  6. Fajne zakupy ;) Masz poukładane w szafie :o
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałas przeze mnie nominowana do L.B.A :*
    szczegóły u mnie http://vejra.blogspot.com/2013/07/witajcie-ponownie-zostaam-nominowana-do.html
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaka kolekcja butow,zazdroszcze :)
    tez bym chciała trafic na taka przecene , super buty :)
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę taki porządek w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładne miejsce na buty :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne miejsce na buty!
    Tosia zabawna <3

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)