piątek, 12 lipca 2013

kolejne zakupy *_*

Hejka!! Wiem, wiem dzisiaj kolejna notka o zakupach ;) 
Dziś pojechałam z mamą i siostrą do miasta i kupiłam sobie dużo biżuterii ;) 
Pierw weszłam do fryzjera i kupiłam sobie specjalną odżywkę do włosów.
Zapłaciłam za nią 120 kr. (60 zł) ale jest naprawdę dobra. Wszyscy mi ją polecali.

Następnie szłam i zauważyłam u jubilera ładny zegarek, a że szukam zegarka już od 2 miesięcy więc kupiłam sobie go wreszcie ;)
Za zegarek zapłaciłam 380 kr. (190 zł). Bardzo mi się podoba ;) 

Później poszliśmy do H&M. Teraz są tam duże przeceny na biżuterię. Kupiłam sobie bransoletki i  kolczyki ;)




A wy kupiliście sobie już coś na wyprzedażach? 
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia♥

6 komentarzy:

  1. Super zakupy :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny zegarek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zegarek śliczny ;))
    odpowiedzialam na Twoje pytania z LBA ;))
    loveandvanillascent xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. I love those accessories!!

    *Besos*

    http://www.cmichellestyles.com
    Instagram: Cmichellestyles

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)