poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowa sukienka

Hejka!! Dziś dzień jak co dzień, czyli praca :/ Jednak zdążyłam zrobić parę zdjęć sukienki w której we wrześniu idę na ślub do mojej kuzynki ;) 
Więcej wam nie będę pisać tylko już pokazuję wam sukienkę ;)



Do sukienki muszę jeszcze dokupić szpilki i torebkę ;)

Dziś mam dla was jeszcze fotki które ostatnio robiłam moim psom ;) 
Sonia 
 i Tosia ;)

A teraz lecę jeszcze na wasze blogi i do drugiej pracy :/ 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

11 komentarzy:

  1. hej, kupiłam je na dziale dziecięcym w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, doskonale w niej wyglądasz. :) Pieski też są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka ;) Pieski cudowne, uwielbiam Yorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, słodki pupilek! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka ;]


    Obserwuję i liczę na to samo ;3 - http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące,niebanalne stylizacje i ciekawy blog.
    Jeszcze nie raz tu zawitam..
    Tymczasem zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka :))
    Slodkie te twoje pieski !♥!
    Obserwujemy?Ja tak :)
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesek <33

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jakie śliczne pieski :)

    myyhaappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)