poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowy wygląd + stylistki.pl

Hejka!! Taki więc jak zauważyłyście mój blog ma nowy wygląd ;) Nagłówek zrobiłam sama.  Lubię bawić się w programach do zdjęć, więc myślę że udało mi się zrobić dobry nagłówek ;)
Jedyne nad czym myślę to tło. Myślę że je zmienię, ale później.
Kolejnym o czym chcę wam powiedzieć to fajna strona internetowa na której możesz robić własne looki i je zapisywać. Stronka nazywa się http://stylistki.pl/
Już zrobiłam sobie konto ;) Mam już nawet 3 looki. 


Z racji tego że siedzę dzisiaj i jutro w domu i jestem ubrana w dresy nie mam dla was dzisiaj żadnego mojego zdjęcia.  Nie wiem czy wiecie co to jest rwa kulszowa, ale mam ją teraz. To straszny ból po lewej stronie kręgosłupa i prawej nogi. Dla tego z pracy wzięłam chorobowe na 3 dni. Dużo czytam i zaglądam na wasze blogi.

A wam jak mijają wakacje? 
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia♥

11 komentarzy:

  1. nowy wygląd bloga bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta stylizacja i nagłówek oczywiście też ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy wygląd jest o wiele większy i przejrzysty;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nowy wygląd bloga ! ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog !!:)
    Zapraszam do siebie : fainucike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pechowo Ci z tą chorobą.. Zdrowiej!
    Wygląd mi się podoba, nie mogę go porównać z wcześniejszym, bo nie widziałam ale ten naprawdę fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny wygląd! ja muszę u siebie coś zmienić ale nie mam jakoś motywacji ;/
    +zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)