sobota, 20 lipca 2013

Only god can judge me ;)

Hejka!! Dziś post będzie bardziej o zaległościach ;)  Cały czas jestem zmęczona i zabiegana. Jak wyjdę z domu do pracy o 14 to wracam o 10 wieczorem, ale tak to jest jak ma się dodatkową pracę na lato. Pracuję bo planuję kupić sobie nową prostownicę. Moja ma już ponad 3 lata więc chcę ją zmienić. Chcę sobie kupić prostownicę firmy GHD. Nie wiem czy znacie tą prostownicę, bo ja widziałam ją w Polsce tylko na allegro. W Danii kupić ją można tylko u fryzjera. Na allegro jest w cenie około 600zł. Tu mogę ją kupić za jakieś 1000 kr. (500zł), bo teraz jest w przecenie. 
Już wam o niej nie zanudzam. Pokażę wam ją jak sobie kupię ;) Dzisiaj chciałam wam pokazać parę zdjęć z tygodnia ;) 
Na początek gofry i naleśniki ;) Moje ulubione jedzenie ;)

Do tego mam dla was fotkę mrożonej kawy ;P 

 Z racji tego że jak chcę to mogę pożyczać mamy kosmetyki postanowiłam spróbować się pomalować cieniami ;) 
Nigdy nie malowałam  się jeszcze cieniami, no dobra może w dzieciństwie, ale teraz chciałam spróbować ;)

No i jeszcze wpadła fotka z sis w tygodniu ;)

To chyba na tyle ;) Z racji tego że we wrześniu jadę na ślub byłam w sklepie i kupiłam sobie sukienkę, a właściwie to dwie. Jedną na co dzień, a drugą na ślub. Sukienki pokarzę wam w kolejnej notce ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

8 komentarzy:

  1. taka droga prostownica ? ;o
    ładne zdj :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności, aż ślinka cieknie ;D
    Osobiście nie kupiłabym nigdy prostownicy w takiej cenie :P
    Obserwuję i czekam na zdjęcia sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawaa ;D

    Dzięki za obserwację! ;) Oczywiście się rewanżuję! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. mrożona kawa *.*

    Obserwuję i liczę na rewanż ! :)
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrożona kawa kusi swym widokiem i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję, ale i tak nienawidzę cię za zdjęcia tych pyszności, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowicie ta kawa wyglada <3 + obserwujemy? ja już. zapraszam do mnie werkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam gofrów.. musiałabym się po nie wybrać :)
    Ja też muszę sobie kupić nową prostownicę. Tylko, że jeszcze nie wiem jaką.
    Może obserwujemy?
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)