czwartek, 25 lipca 2013

Rowery ;)

Hejka!! We wtorek byłam z koleżanką na rowerach. Było super!! Trochę się zmęczyłyśmy bo musieliśmy jechać cały czas z górki a potem pod górkę :/ Myślę że i tak było warto. Było fajnie bo pojechaliśmy dopiero o 20. Pojechałam dopiero o 20 bo cały dzień było gorąco i już o 13 musiałam iść do pracy z której wróciłam o 19. Z wycieczki wróciłyśmy po 22. Nie wiem jak w Polsce, ale w Danii są teraz takie noce które są strasznie jasne i przez to jest widno jeszcze o 23. Dzisiaj chyba też się wybiorę na rowery wieczorem ;)
A teraz mam dla was fotki z wycieczki ;)







A wam jak mija ten tydzień? 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia c:
    U mnie nudno , nie ma wgl. słońca :c
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taka wieczorna wycieczka! :D
    Również obserwuję ;)

    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki :)
    obserwujemy?
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Uwielbiam rowerowe wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)

    Obserwuję z przyjemnością ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę) to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe zdjecia! Ja juz mam dosyc rowerow..xd

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjecia! Ja juz rowerow mam dosyc xD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham jeździć na rowerze.<3
    Przyznam szczerze, że chce mieś dobrą kondycję i jeżdżę coraz więcej.; D
    Piękne zdjęcia.: )

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam jeździc na rowerze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiaz to jest mały minus z tym zachodem słońca. Siedzisz na polu, myślisz że jest 20 a tu 23 ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super fotki ;)
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)