czwartek, 4 lipca 2013

... Wakacje...

Hejka!!! No i znów mnie tu nie było. Są wakacje więc lubię sobie pospać i wstaje o 12-13,potem to jak zwykle na wszystko nie ma czasu ;) Musze wykorzystać te wakacje na odpoczynek, a i tak moje wakacje w Danii kończę się 12 sierpnia :( Tego zazdroszczę wam w Polsce że macie dłuższe wakacje ;) Ale za to w październiku mam tydzień wolnego ;) Wtedy jadę do Polski, więc coś się wyrówna. W wakacje postanowiłam podszkolić się z Angielskiego i Duńskiego, więc od poniedziałku zaczynam się uczyć :/ 
A na razie powiem wam że w piątek byłam na zakupach i kupiłam sobie sukienkę ;) Pierwszy raz w H&M miałam rozmiar xs!
Z tego co zauważyłam to była też wyprzedaż butów, więc kupiłam sobie kolejne do mojej kolekcji ;) Tym razem z Reeboka.

Na koniec mam dla was parę fotek zrobionych w ciągu tygodnia ;)


 W sobotę idę do fryzjera, więc trzymajcie kciuki ;)
A jakie wy macie plany na wakacje ;)
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia♥ 

11 komentarzy:

  1. Ooo tak też to kocham spanie do południa;)...ale najlepsze jest to że mogła bym przespać i nawet cały dzień a i tak będę zmęczona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i buty świetne, wrzuć zdjęcia przed i po fryzjerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój blog, ma świetny klimat! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ładną sukienkę ;) co do wakacji - same spontany ;d
    obserwuję ,loveandvanillascent.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo ile Ty tych butow tam masz?!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka śliczna buty też niczego sobie
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super sukienka i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż co fryzjer zdziałał ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. nowe buty świetne!:)
    uczyć języków jest warto

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! Zapraszam do mnie : http://natalijafashion.blogspot.com/ :) + Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)