środa, 31 lipca 2013

Zakupy- nowa prostownica ;)

Hejka!! Jak wam dzisiaj minął dzień? Ja z rana pojechałam z siostrą na zakupy ;)  Jak już byłam na zakupach i miałam jedną wypłatę kupiłam sobie prostownicę ;) Nie kupowałam prostownicy za 1000kr. (500 zł), bo razem z mamą stwierdziłam że wolę kupić tańszą z remingtona ;) Zapłaciłam za nią 700 kr. ( 350zł.) Już prostowałam sobie nią włosy i jest świetna!! ;) *_*


Kolejną rzeczą którą sobie kupiłam był sweterek i top (chyba tak to się nazywa). Top kupiłam sobie specjalnie z myślą o tym sweterku ;)


Poszłyśmy też do cukierni zwanej BomBoniere na gofry ;)

No a po zakupach do pracy :/ Jutro idę na kolejne spotkanie do nowej pracy!! Poznam w końcu mój grafik ;)
A wam jak minął dzień ;)

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

13 komentarzy:

  1. też musze kupic sobie prostownice, bo mi się stara spaliła ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje zakupy, życzę miłego dnia w nowej pracy ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, prostownica na pewno sprawuje się super a sweterek śliczny i ładnie w nim wyglądasz. :) Jutro będę trzymać kciuki za Twoją pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego dnia w pracy :D Uroczy sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w Dani! Cudowny kraj, zazdroszczę, że tu mieszkasz!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj śliczny crop *.*

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog mnie strasznie zainspirował i zostaję na dłużej :))
    luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy :)
    narobiłaś mi smaka na te gofry ♥!


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :)
    Może obserwujemy? :)
    Daj znać u mnie ;)

    http://annffashion.blogspot.com/

    Instagram: @annffashion

    Zapraszam xoxo

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)