poniedziałek, 8 lipca 2013

zakupy ;)

Hejka ;) Więc tak jak pisałam dzisiaj dodam post o moich sobotnich zakupach. Wiem jest już w pól do 12, ale nie mogę spać i chciałam dodać ten post jeszcze dzisiaj ;) 
Tak więc na pierwszym zdjęciu jest bluzka w paski z brązową skórką na ramionach ;)
Jestem z niej zadowolona ;) Wiem jest lato, ale w Danii potrafi być zimno, a ta bluzka naprawdę mi się spodobała ;)
Kolejna bluzka jest niebieska. Jest szeroka z długimi rękawami i napisami ;)
Jest cienka, więc będę mogła ją nosić nawet w lato, bo lato w Danii jest chłodne ;) Nigdy jeszcze nie było około 40 stopni, tak jak w Polsce ;)

Kolejną rzeczą są spodnie. To był totalny spontan. Nie wiem co w nich widzę, ale jak je założę, to myślę że wystarczy do tego zwykła bokserka i będzie ładnie ;)
No i ostatni mój zakup, czyli nowy portfel i kosmetyczka z racji że jest duży ;)
Takie portfele w Danii są robione ręcznie i potrafią kosztować do 350zł przeliczając na Polskie!! Ja z racji tego że znam pewne źródła, czyli Dunkę która je robi zapłaciłam dużo mniej, bo nigdy nie dałabym tyle za portfel.
A na koniec mam dla was zdjęcie z dzisiejszego dnia ;)
 A wam jak mijają wakacje?! ;) 
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Świetne zakupki:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluzka w paski fajna :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupki :*
    a najbardziej podobaja mi sie spodnie w kwiaty , gdzie je kupilas , bo chetnie sama takie kupie :)
    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zakupy! :) Bluzki świetne! :)

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy!
    Fajna notka:)
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy a wakacje ok :) http://mysiakyzia.blogspot.com/ Zapraszam na mój profil obserwuję cię i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten portfel :D
    Nominuję cię do Liebster Blog Award, informacje na moim blogu :*
    Wiciafashion.blogspot.com

    +obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zakupy, szczególnie spodnie ;)


    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)