piątek, 26 lipca 2013

Zmiana planów czyli- Vilsund 2013

Hejka!! Pisałam wam w ostatniej notce że wczoraj miałam jechać na rower, ale jednak była mała zmiana planów. Zamiast na rowery pojechałam jedna na wesołe miasteczko połączone z bazarem które jest raz w roku i nazywa się Vilsund.
 Było super!! Jak to mija mama mówi wyszalałam się ;) 
Tak więc jak piszę były tam stragany, a na każdym z nich bejsbolówki. Pełno!! Tyle kolorów!! Kupiłam sobie więc jedną ;) To moja 3 bejsbolówka. Uważam że bejsbolówka to najlepsza bluza  ;)
Nic już nie mówię tylko wam pokażę zdjęcia ;)


 Potem znalazłam bardzo śmieszną czapkę ;) Było tam dużo bardzo śmiesznych rzeczy ;)

 Na targu można było kupić nawet pieski!! ♥
 A na sam koniec poszłam na karuzele!! Było fajnie, bo uwielbiam taką adrenalinę ;) Karuzele były bardzo wysoko!! ;)
A wam jak minął czwartek i piątek? 

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

12 komentarzy:

  1. Jejć... Fajna taka "impreza". Jeśli chodzi o wesołe miasteczko, to u mnie w mieście przyjeżdża co najwyżej 2 razy w roku, na dodatek ciągle to samo. Nie ma żadnych fajnych karuzeli (w przeciwieństwie do tych na zdjęciach) :D
    Fajna bejsbolówka.

    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza i cudowne pieski :) Uwielbiam psy :D Co do wesołego miasteczka, to unikam tak dużych przypływów adrenaliny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie pieski ♥
    Bluza jest zaje*ista :)
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie totalna nuda!
    Obserwujemy? Ja już Cię dodałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) mi minęły nudno :(



    obserwujemy? :)
    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Właśnie została otwarta ocenialnia blogów, więc... jeżeli nie boisz się krytyki to wpadnij i zgłoś bloga: http://trochekrytyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! zapraszam do mnie http://pullpecik.blogspot.com/
    obserwujemy ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie byłam w wesoły miasteczku, ale trochę się boję takich karuzel :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :)
    Czwartku i piątku już nie pamiętam :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna bluza ;)
    zapraszam do mnie:
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)