czwartek, 22 sierpnia 2013

:(:

Hejka!! Znow mnie tu nie było,  ale zamierzam to nadrobić ;) Nie było mnie tu, bo zaczelam znów chodzić na piłkę ręczną.  Mówię znów,  bo juz prawie dwa lata temu chodziłam na nią,  ale potem zaczęły się pojawiać problemy z kolanami i musiałam chodzić o kulach. Na szczęście już jest lepiej. Kolana nadal mi czasami doskwierają, ale daje rade, bo nie chcę siedzieć w domu. Drugą sprawą o której chce wam dzisiaj napisac jest wielkie ciasto!! *_* Moja koleżanka wczoraj miała urodziny, a w Danii jest taki zwyczaj że przynosi się ciasto do szkoły.  Wiec Anny mama przywiozła na ostatnią lekcje ciasto, ale nie zwykłe ciasto. To ciasto bylo wielkości biurka nauczyciela i na dodatek to ciasto było w kształcie człowieka! ! Wszyscy się nim najedli ;) W poniedzialek byłam na silowni po 2 miesięcznej przerwie i przepedalowalam 3 km.!!
A wam jak mija tydzień?
Czekam na komentarze i pozdrawiam ;)Zuzia ♥

11 komentarzy:

  1. Ojej...ciasto mega wielkie faktycznie ,wcale się teraz nie dziwię,że wszyscy się najedli /zapewne do syta/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto rzeczywiście imponujące :) również lubię piłkę ręczną i bycie aktywnym, dlatego nie dziwie ci się, że mimo problemów ze zdrowiem ciągle chcesz robić to co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto cudne ;D
    + Gratuluję przepedałowanego dystansu ^^
    Ja osobiście się nudze trochę :D

    http://insignificantbaby.blogspot.com/
    zapraszam, jak Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow to ciasto jest serio wielkie ....ale chyba było dobre ! :3 .No gratulacje takiego wyniku w przejechaniu ... :) a u mnie jest nawet ok ale trochę nudno

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał... Ale duże te ciasto! *o*

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące to ciasto. :) Przepedałowane kilometry również. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe ciastoo! Hihi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne ciasto :))
    Obserwujemy ?
    tokeepadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOOOOooo jakie ciacho <3 Nogę to zjadłabym sama coś czuję :D

    Zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)