wtorek, 6 sierpnia 2013

Jeszcze 5 dni...

Hejka kochani! ! Nie uwierzcie,  ale ja już za 5 dni idę do szkoły!! Czy się cieszę?  Powiem wam że nie za bardzo.  W te wakacje miałam dużo pracy i przez to prawie wcale nie zdążyłam odpocząć.  Byłam tylko raz nad jeziorem!! Tak to jest jak ma się  pracę.
Teraz będę szla do 8 klasy i to ona w Danii ponoć jest najtrudniejsza.  Co bedzie to będzie.  Mam nadzieje że sobie jakoś poradzę ;)
A tak wql to dzisiaj jadłam gofry i do picia zrobiłam sobie czekoladę  i mam nawet zdjęcie!  ;)
A wy do jakiej klasy teraz idziecie? I jak wam minął dzień?  ;)
Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze ;) Zuzia ♥

13 komentarzy:

  1. powodzenia głowa do góry i się nie martw =)
    Wpadniesz, skomentujesz, ja jak obiecałam obserwuję
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj współczuję. Ja już sie nastawiam psychicznie na szkołę a co dopiero na samą myśl że za 5 dni do szkoły. PORAŻKA , ale zazdroszczę że miałaś prace bo ja szukałam wszędzie i nie dostałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczne gofry :D Ja mam jeszcze do października wakacje, a potem zaczynam studia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuje .. mi na szczescie pozostało jeszcze duzoo wolnego :)
    narobiłas ochoty tymi goframi <3

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gofry <3
    Ja po wakacjach idę do 2 klasy liceum :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Za 5 dni do szkoły?!Masakra!
    Goofry!Chyba dzisiaj też sobie zjem!

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze :OOO współczuję!



    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 liceum, maturalna (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm czekolada i gofry, pycha! <3
    Ja teraz idę do 1 gim.
    My jeszcze mamy kilka tygodni przed pójściem do szkoły - na szczęście.
    Zapraszam do mnie:
    soylena.blogspot.com
    i do Framlii (framlii.blogspot.com) na mojego posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję ;/ ja idę teraz do 2gim .. obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)