poniedziałek, 26 sierpnia 2013

;) mój pokój :)

Hejka!! Dziś w szkole miałam lekcje tylko do 12, ale zostałam jeszcze godzinę żeby pouczyć się fizyki i duńskiego ;)  Dziś byłam też na sesji z sis i koleżanką ;) Jutro dodam wam parę zdjęć. Dziś je pewnie wybiorę. Jest ich bardzo dużo więc będzie ciężko ;)
Dziś chcę wam też pokazać parę zdjęć mojego wymarzonego pokoju. Jakieś 8 miesięcy temu moi rodzice kupili dom i tak oto dostałam nowy pokój. Różniej dodam wam filmik jak wygląda mój pokój, który i tak zamierzam totalnie zmienić , a teraz mam dla was parę inspiracji ;)





Taki podobny do tych mam zamiar sobie zrobić ;)
A wy o jakim pokoju marzycie? Może macie już swój wymarzony okuj? ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

15 komentarzy:

  1. świetne te inspiracje :)
    ja nie mam jeszcze swojego wymarzonego pokoju, póki co dzielę go z siostrą :)
    może wzajemna obserwacja ?? daj znać u mnie :)
    pozdrawiam cieplutko :**"
    zapraszam :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    Obserwujemy? Jeśli tak napisz mi w kom, a na 100% się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje :) Najbardziej mi się podoba pokój nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zwykły pokój, ma mały metraż ale jest w nim wszystko co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no u nas niebawem remont, tez bede miala ten swoj wymarzony pokoj a raczej sypialnie ;D
    www.kurvamacc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje, zazdroszczę, że masz dom :)
    Ja chcę zrobić remont swojego pokoju, ale najpierw muszę namówić rodziców ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    U MNIE KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi i czwarty pokój najbardziej mi się podobają ;)
    Wzajemna obserwacja?
    odpisz u mnie
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pokoje ;)
    1 i 4 wymiatają ;)
    Pozdrawiam :P
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje <3
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwujemy ;)

    miedzycisza-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne inspiracje :3
    obs. od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, dokładnie takie mi się podobają :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)