piątek, 2 sierpnia 2013

Produkty miesiąca- Lipiec

Hejka!! W dzisiejszym poście mam dla was parę produktów które według mnie są produktami miesiąca ;) 
Zaczynamy od dwóch pelengów z Avonu. Są to  pillingi orzeźwiające ;) Tropics i Lagoon.

Drugim kosmetykiem jest antyperspirant z Garniera. Dla mnie jest idealny. Nie lubię jak zostają mi białe ślady, a po nim nigdy nie zdarzyły mi się one ;)

Kolejne trzy kosmetyki to puder w kremie od garniera. Tusz z  loreala i puder z rossman z polski :)
Puder w kremie jest fajny. Miałam inny, ale postanowiłam zmienić na ten i jest to najlepszy puder w kremie jaki miałam. Tusz z loreala, dostałam w prezencie i powiem wam że jak mi się skończy to idę kupić sobie następny :D Puder z rossmana jest firmy wibo. Jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. Pewnie jak będę w Polsce to kupię sobie kolejny ;)

Kolejny jest eye liner w pisaku z Gosha. Jest to nowy nabytek i już ulubiony. Świetnie się trzyma i jest długo trwały. Łatwo się go nakłada ;)

No i ostatnie zdjęcie. Jest na nim balsam do ciała z Dave. Ogólnie nie przepadam za balsamami, bo tak się lepią i trzeba czekać, aż wchłonął się w ciało, ale ten bardzo szybko się wchłania i do tego ładnie rześko pachnie ;) Przed ostatnim produktem na zdjęciu jest maseczka z avonu. Lubię ją bo łatwo się spłukuje i po niej moja skóra naprawdę jest miękka i tak gładka.
Ostatni produkt to krem nivea soft. Jest to idealny krem na lato, bo dobrze nawilża skórę.

To chyba na tyle ;) Mam nadzieję że wam w czymś pomogłam ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

7 komentarzy:

  1. Balsam z Dove muszę zakupić *.*
    Zapraszam :

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie te peelingi z Avonu :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz być szczęśliwa i znaleźć w sobie siłę, aby stworzyć najlepszą wersje siebie? Jeśli tak serdecznie zapraszam na nowo powstałego bloga o zdrowym życiu i ćwiczeniach! Razem z moją pomocą osiągniesz każdy wyznaczony sobie cel!
    ODWIEDŹ runforhealthh.blogspot.com

    Pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty :D Ja akurat żadnego z nich nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzywam tez garniera teraz ;)
    tynka-blog.blogpsot.com
    http://tynkaa-agaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)