poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Weekend

Hejka!! Jak mnie tu dawno nie było!  Nie było mnie,  bo cały weekend pracowałam, a do tego wszystkiego mam szkole i zadania domowe :/ Udało mi się zrobić parówki w cieście.   Dzisiaj szkole mam do 12, więc po szkole ide do pracy, a potem na siłownie. Całe wakacje nie mialam czasu i ani razu nie bylam na silowni, ale czas to zmienić!  Co poniedziałek chodzę na silownie ;) Dzisiaj mam dla was zdjecie mojego outfitu do szkoły ;)
A wam jak minął weekend?
Czekam na komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

20 komentarzy:

  1. Te parówki w cieście pysznie wyglądają :) Muszę je kiedyś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki smakołyk :D
    dziękuję za obserwację, obserwuję również ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. takie parówki to bym chętnie zjadła
    ale mój men nie przepada, a dla samej siebie robić się nie chce.
    to praca i szkoła, jak dajesz radę?
    dodałam do obserwowanych;)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszulka ;DDD

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jadłam nigdy parówek w cieście xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zainspirowałaś. :D
    Planuję małą imprezę i chciałam zrobić coś ciekawego do jedzenia ;D i te parówki to stał w 10! :D
    Haha :* Muszę poszukać przepisu :D

    Ładna koszulka :* I zazdroszczę motywacji do tego by chodzić jednak na tą siłownię. :/ ja coś nie potrafię. Jednak w moim sercu ostatnio gości Zumba :))

    I tak masz świetną figurę. Chudzinka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. parówki w cieście też robię, bardzo lubię :) Ja weekend spędzałam z przyjaciółmi na domku i na wycieczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zrobiłam się głodna...
    Dziękuję i również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym taką parówkę w cieście :D
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi weekend minął dobrze. ;P
    Śliczne zdjęcia.<3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na nową nottkę ♥
    +Obserwuję, liczę na to, że się zrewanżujesz. ( jestem 100 obserwatorem)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :D!
    Jesteś bardzo ładna ;)
    PS: obserwuję
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłodniałam przez Ciebie ;)
    To powodzenia na siłowni
    :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Weekend minął całkiem okey . A te parówki w cieście pysznie wyglądają :3 :) Pozdrawiam :)
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. parówki w cieście mniamciumniam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne zdjecia ;)
    obserwuje ♥
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Parówki w cieście wyglądają bardzo apetycznie, aż zgłodniałam ;) pozdrawiam serdecznie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ;)
    zapraszam ;) http://wiktoriaaz.blogspot.com/ nie dawno zaczęłam ;p

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)