niedziela, 25 sierpnia 2013

Wycieczka szkolna + weekend ;)

Hejka!!Na początku pragnę wam podziękować za ponad 100 obserwatorów!! Nie wiem co bym bez was zrobiła!! DZIĘKUJE!! Miałam tu napisać w sobotę, ale nie dałam radę bo musiałam wstać o 7 i iść z gazetami zeszło mi to do 9, a potem od 12 do 20!! 8 godzin!! Byłam w drugiej pracy czyli na zmywaku ;) Było ciężko bo było 85 ludzi na jakiś urodzinach :/ O tym już wam więcej nie piszę, skupię się na wycieczce klasowej którą miałam w piątek ;) Byłam z klasą na statku ;) Było świetnie!! Fajne jest jeszcze to że we wtorek i środę mam kolejne wycieczki więc będzie tu dużo zdjęć ;) 
Dziś mam dla was parę zdjęć ze statku ;)



Dobra już przechodzę do dzisiejszego dnia ;) Dziś odsypiałam sobotnią pracę i byłam u koleżanki ;) do tego sis zrobiła mi parę zdjęć z Tosią ;)
Niedzielę zaliczam do udanych ;) Za tydzień chyba nie pracuję, więc chyba pomaluję jedną ścianę w pokoju ;) 
Teraz mam dla was parę zdjęć z dziś ;)




A wam jak minął weekend? 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

9 komentarzy:

  1. śliczne :)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jak dawno mnie tu nie było:) pomalowałaś końcówki świetnie wyglądasz:* i nowy wygląd bloga-super:)
    Śliczna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie z Tosią jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosia to słodziak,
    a my trochę grilowalismy z gosćmi

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny piesek pozdrawiam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej zazdroszczę Ci tej wycieczki na statku. W Polsce moja klasa ma 3 wycieczki na rok. ;/ Poza tym Tośka jest rozkoszna <3

    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie było na prawdę ciekawie:)
    masz ładne włosy, świetnie efekt ombre wyszedł;d

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny piesek
    maksymilianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie weekend bardzo udany :) śliczniutki piesek <3
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)