środa, 14 sierpnia 2013

Wycieczka

Hejka!! Dzisiaj byłam na wycieczce z klasą!! Z racji że dzisiaj w szkole mieliśmy 6 godzin geografii to nauczyciel zabrał nas na wycieczkę do lasu. Byliśmy tam jakieś 5 godzin. Było, fajnie i bardzo śmiesznie ;) 
Po szkole byłam w pracy i dopiero teraz wróciłam, ale uparłam się że jeszcze dzisiaj napiszę tu nową notkę ;)
Mam dla was parę zdjęć z wycieczki. Z racji tego że byliśmy też nad zatoką mam tez zdjęcia stamtąd ;)



Potem gdy czekaliśmy na innych przyszedł do nas piękny pies ;) Umiał siadać jak się mu powiedziało ;)

A już po wycieczce musiałam przeczytać fizykę ;) Chyba coś z tego rozumie! :D


A wam jak mijają wakacje które wy jeszcze macie!! ( Zazdroszczę!)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :) Ja czekam na bardziej słoneczna pogodę i lecę się opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stamtąd* ^^ Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Mi wakacje mijają bardzo leniwie :D
    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) jeżeli chodzi o mnie to uciekam nad jezioro póki jeszcze te wakacje mamy :)
    zostaję z tobą na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja siedze w Hiszpanii :D
    a gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę z gazetami i w restauracji ;)

      Usuń
  6. bardzo ciekawy blog . Zostanę tu na dłużej , obserwuję liczę na rewanż ;)
    kamuula.blogspot.com zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję ;) liczę na rewanż ;* jestem tu po raz 1 i zostanę na dłużej <33
    kamuula.blogspot.com zapraszam
    Mogę wypromować Twojego bloga jak chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog , zdjęcia i wszystko :))
    Obserwujemy ? ja już też
    tokeepadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)