poniedziałek, 23 września 2013

Ciasto+ poniedziałek...

Hejka!! Dziś w szkole byłam tylko od 8:35 do 12:20, więc nie było tak źle ;) Za to jutro jedziemy do lasu. Dostaniemy mapę i mamy biegać po tym lesie i szukać czegoś :D Mi tam to odpowiada, bo wolę dzień na świeżym powietrzu niż siedzieć ponad 6 godzin w szkole. W piątek dostałam ocenę z projektu z matematyki i testu!! Dostałam 5 z czego bardzo się cieszę. Dwie pierwsze oceny z matematyki są fajne. To dobrze ;) Dziś chcę wam też napisać o moim cieście. Pierwszy raz w życiu robiłam jabłecznik i powiem wam że wyszedł mi świetnie ;) Zrobiłam też dla was parę zdjęć ;)


To mój dzisiejszy outfit do szkoły ;) 
A wam jak minął dzisiejszy dzień? ;) 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

15 komentarzy:

  1. zestaw bardzo fajny :) śliczny sweterek:)a wyjazdu do lasu zazdroszczę :))
    pozdr i ZAPRASZAM do mnie na ROZDANIE m.in tusz LOREAL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog , oczywiście zaobserwuję i liczę na to samo http://googlemapswidzi.blogspot.com/ :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda na prawdę bardzo smacznie, a do tego kawka albo kakao <3
    Outfit też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie oglądanie Twojego bloga wieczorem grozi napadem na lodówkę.. ale mi smaku narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetycznie wygląda to ciasto. :) Figurę też masz zgrabną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O masz takie etui pingwinkowe na telefon, wczoraj właśnie zastanawiałam się nad kupnem, wygodne toto, funkcjonalne?

    Czy mogę liczyć na 'klik' w banner SheInside? Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne i funkcjonalne. Jak je kupowałam po myślałam że nie będę mogła chować telefonu do kieszeni, ale jednak mogę. Etui jest świetne ;)

      Oczywiście już kliknęłam ;)

      Usuń
  7. obserwuję ^^
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach a teraz daj mi kawałek. :) Gratuluję takich ocen!
    http://blogodm1.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omnomnom... ^^
    Ja mam codziennie lekcje do 15.20 -_-
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszotka chetnie bym sobie wsunela:*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia, świetny blog, wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz? (zacznij ja na 99 % się odwdzięczę =))

    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz słodką osłonkę na telefon <3 obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)