sobota, 21 września 2013

Halu zakupowe (Polska)

Hejka!! Nareszcie dziś mam czas by zrobić halu. Już od 4 dni się do tego zabieram, ale gdy chodzę do pracy to jestem w domu gdy jest już szaro i nie mogę robić zdjęć, bo nie mam dobrego światła. Dziś kończyłam pracę o 15, więc miałam czas by zrobić zdjęcia ;) Już dalej się nie rozpisuję tylko pokazuję wam zdjęcia ;)

Buty-Deichmann 

Bluzka- rynek
 Spodnie- Croop
 Spodnie- Bershka

Bluza- rynek
 
 
Czapka- Bershka

Zegarek- Nie wiem jak się ten sklep nazywa :D 

Książka- Auchan ;) Jak przeczytam to będzie recenzja ;)

Odżywka i  maska do farbowanych włosów- rossman

Peeling do twarzy- real

 baza pod podkład i puder- rossman

No to chyba na tyle ;) Piszcie co wam się podoba;) 
A wam jak minął dziś dzień? ;) 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

20 komentarzy:

  1. ale miałaś fajne zakupy, ja idę chyba za tydzień :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy, zakupy widzę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że pracujesz. Super buty i bluzka i spodnie i ogólnie wszystko. ;D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. super czapka :D
    obserwujemy? :>
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka, bluza, buty ♥

    ps. świetny wygląd bloga :)

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy:) czapka bardzo fajna i jestem ciekawa książki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie firmy Breshka sa swietne, bardzo ladnie leza na Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zakupy ! Czapka i spodnie cudo *.*

    CastleOfGlass123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. szara bluza jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest link do tego programu do przerabiania zdjęć ;*
    http://www.picmonkey.com/#

    Liczę na następne komentarze ;* Jeśli byś mogła poleć mój blog w następnym poście ! <3
    http://lemoniadaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza *_*
    ALe masz płaski brzuszek! :D
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ubrania,ta bluza jest cudna <3 ja najbardziej takie lubię.W szkolę jak zawszę mimo nauki dużo śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)