poniedziałek, 9 września 2013

Tag '' szkolny czas''

Hejka!!! No i dziś rano jak mama mnie zobaczyła to powiedziała że nie mogę iść do szkoły, bo nie pojadę do Polski chora, a przecież do Polski jadę za 2 dni. Więc cały dzień przeleżałam w łóżku, czytając wasze blogi i nadrabiając zaległości ;) Nie wiem co wam dzisiaj więcej napisać więc napiszę o tagu mojej koleżanki.

Zostałam otagowana przez bloga moje zycie. Odpowiadam na 15 pytań i taguję 10 osób. ;) Zaczynamy ;)

Oto pytania: 
1.O której wstajesz do szkoły ?
1. 6,45
2.Ulubiony nauczyciel ?
2. Matematyczka i Fizyczka ;)
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
3. Wiem że to dziwne, ale matematyki ;)
4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
4. Zadaję się z każdym
 5. Plecak, torebka czy tornister ?
5. Torba
6. Czy malujesz się do szkoły?
6. Tak
7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
7. Spodnie
8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
8. tak noszę
9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
9. Mieszkam w Danii, a tu nie ma nawet świadectw :D
10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
10. Mam zawszę kanapki do szkoły ;)
11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
11. Angielski i Duński
12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
12. Chodzę pieszo, bo mam 300 metrów :D
13.Zmieniasz buty w szkole?
13. Nie.
14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
14. Na wfie nie lubię ćwiczyć, ale sama chodzić na siłownie lub biegać to tak :D
15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
15. Nie. 

Taguję:
Wszystkie osoby które odwiedzają mój blog ;) 
Bez was ten blog by nie istniał ♥
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

19 komentarzy:

  1. widze, ze duzo nas łaczy hehe :*
    też jestem dobra z matmy , uwielbiam ja! :P

    vejra.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz świadectwa :o Też tak chcę :D
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jaki dokument zawiera dane o Twoich ocenach? I od ilu lat mieszkasz w Danii? Napisz proszę coś po duńsku (moja kolezanka tam mieszka!!).
    + czy dunczykom latwo jest wypowiedziec Twoje imię? :)

    ANNFFASHION
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam oceny dopiero od 8 klasy. Oceny zapisuję ja lub nauczyciel na kartce. Ogólnie nie mam co zapisywać bo sprawdzian mam może raz na dwa miesiące ;) W Danii mieszkam już ponad 3 lata. Napisać coś po duńsku: Hej. Hvad så? - Cześć co tam?
      Duńczycy mówią do mnie Susana ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ':):):)

      Usuń
  4. Ooo zazdroszczę :)

    Zapraszam do mnie + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu nie masz świadectwa hym dziwne ale nawet nie najgorsza opcja :D ja miałam czerwony pasek :P udało się pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie masz świadectwa :o WooooW też tak chcę :))
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. heh fajnie z tymi świadectwami :)
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale też wolę nosić torbę do szkoły. Jest dla mnie o wiele wygodniejsza, pomimo że w połączeniu z toną książek miga mnie na jedną stronę ;-)

    Pozdrawiam Karol ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag. :) Duński jest cholernie ciężki. Nie uczyłam się ale już ze słuchu domyślam się że tak może być. ;) Trzymam kciuki żeby Ci dobrze szedł jeden i drugi język. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteśmy podobne :D lubię torby na ramię :D
    Zapraszam do mnie, www.mniamii33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 5,6,8,10,13, 15 - tak samo jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy tag :)
    ja wstaję o 6 ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. :) ciekawe odpowiedzi ja wstaje 6:00;/

    obserwuje bloga i na instagramie :)
    zapraszam do siebie na rewanż!:)
    cosszykownego.blogspot.com

    pozdrawiam cieplutko!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. no to powodzenia w szkole!

    co powiesz na wzajemna obserwacje? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog.
    Ja obserwuję będzie mi bardzo miło jeśli i Ty zechcesz obserwować mnie.
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne odpowiedzi :D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)