niedziela, 8 września 2013

Weekend ;)

Hejka!! Kupiłam już ładowarkę za którą dałam 500kr. ( 250 zł) :/ Myślałam że będzie tańsza, ale i tak kupiłam ją razem z bratem, bo ma taki sam komputer, a mu ładowarka się zepsuła już parę miesięcy temu ;) 
Dziś całą niedzielę przespałam. Siedzę w domu, mam gorączkę, ale i tak jutro idę do szkoły. W Środę jadę do Polski i nie mogę być chora. 
Wczoraj byłam na osiemnastce kuzyna, który mieszka w Danii ;) 
Dobra już nie zanudzam. Mam dla was parę zdjęć ;)

 Zdjęcie z sis przed urodzinami kuzyna ;)

 Tak ja szłam ubrana na urodziny ;)

 Outfit który zrobiłam w czwartek ;)

Fizyka *_*

Niedzielny obiad który przed chwilą zjadłam, bo dopiero wstałam :D

A wam jak mija weekend? Czy może ktoś też jest chory i nie jestem z tym sama? :D
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

9 komentarzy:

  1. o jakie ładne zdjęcia :)
    i widzę coś pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się troszkę przeziębiłam, ale piję mikstury i jakoś się trzymam, ale czuję jak próbuje mnie złamać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka :) Fajnie byłaś ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia, aż tyle kosztuje ładowarka?
    Szczęśliwego lotu :)
    http://blogodm1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pojawił się już nowy rozdział a dokładnie 27 :) Zapraszam na mysticfallskrainamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka :)
    świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę Ci dużo zdrówka :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. owszem i mnie choroba zaczyna rozkładać dlatego już się leczę żeby na rozpoczęcie studiów być w pełni zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój obiadek wygląda bardzo smakowicie :)
    Mnie już dopada katar i ból gardła :C
    Zdrówka życzę :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)