poniedziałek, 14 października 2013

100!!

Hejka!! Kto miał dzisiaj wolne? Ja mam cały tydzień, bo w Danii właśnie są ferie tak zwane ''kartoflane.'' Nie wiem dlaczego są tak nazwane ;) 
Korzystając z tego że je mam leże sobie w łóżku ;) 
Dziś piszę do was moją 100 notkę. Jak zaczynałam to nie myślałam że tyle was tu będzie i że napisze tyle notek. Chciała wam podziękować za 150 obserwatorów! ;) 
Dziś mam też dla was jeden z moich makijaży. Spokojnie nie maluję się tak do szkoły, ani nigdzie indziej. Pierwszy raz nie licząc jak byłam mała malowałam się cieniami. Mam nadziej że wam się spodoba ;) 
Cienie miałam z inglota ;)



A resztę dnia  spędziłam na nauce fizyki, bo we wtorek będę miała godzinny test i niemieckim ;)
A wam jak minął dzień? Mieliście dzisiaj wolne?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

16 komentarzy:

  1. ja też miałam dzisiaj wolne, ale to chyba jak wszyscy. ;D
    masz piękne oczyy. *.*

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki, pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te różowe cienie z Inglota:) ps. odżywka nie pachnie aż tak ładnie:p ale widzę na zdjęciach, że masz chyba inny typ włosów niż ja, więc może u Ciebie sprawdziłaby się lepiej niż u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś miałam wolne Jej!
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie Ci wyszedł makijaż :) Ja osobiście lubię podkreślać oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne oczy a makijaż wyszedł rewelacyjnie. :) No i widzę piękne zdjęcia profilowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wolne, hehe, wiem ze kuzyn ma wolne ;) a u Ciebie ferie, to masz dobrze
    makijaż wyszedł Ci piekinie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż :) Ja miałam akademię i nasza klasa (1 gim ) miała ślubowanie :)
    zapraszam do mnie ;)
    ____________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie miałam wolnego, bo mam praktyki

    OdpowiedzUsuń
  10. korzystaj z ferii i odpoczywaj ;)
    świetny makijarz :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ferie kartoflane... jaka masakra, przenosze sie do Dani :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam Twojego bloga :PBardzo fajnie piszesz. Miło i szybko się czyta :) Wpadnij na mojego bloga jak znajdziesz czas. Mam nadzieję że ci się spodoba i zaobserwujesz :*** Śliczne oczy :))

    ZAPRASZAM WSZYSTKICH!!

    https://bluejeans-lulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny make-up ;) No i gratuluję <3

    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog !
    już obserwuję i czekam na rewanż :D
    http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)