wtorek, 1 października 2013

nowy aparat!!!!♥ *_*

Hejka!!! Ta notka miała się pojawić wczoraj, ale zapomniałam że w poniedziałki jeżdżę na zajęcia pozaszkolne z tak jakby prac ręcznych ;) 
Tak więc w dzisiejszej notce chcę się wam pochwalić moim nowym aparatem! 
To Nikon D3100. Pewnie dużo osób już o nim słyszało lub go ma ;) Jestem z niego bardzo zadowolona. Robi dobre zdjęcia i nie jest trudny w obsłudze ;)
Gdy go kupowałam były akurat dwa obiektywy do niego, więc uważam że to dobry zakup ;) 


A tak robi zdjęcia ;) 



A tak dzisiaj wyglądał mój outfit ;)


A wam jak minął poniedziałek i wtorek? ;) 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

16 komentarzy:

  1. śliczny outfit ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sprzęt :)
    fotografiamojapasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!!!! sliczny psiak :P pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, fajny ten aparat i nigdy o nim nie słyszałam i go nie mam xD
    Robi śliczne zdjęcia takie "czyste" Fajna bluza! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. rings&tings <3 boooooze jak ci zazdroszcze! Sliczny piesek :) obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny aparat, dni minęły bardzo fajnie <3 Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak to zacznij jak nie to zignoruj :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny aparat i jakość zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nikona d3000, też świetny :D

    Wpadnij : slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jako posiadaczka tego aparatu potwierdzam, że jest on genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lustrzanka :) Robi świetne zdjęcia :D Ładny outfit :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, kocham Nikony! <3 Niestety swojego nie posiadam. Ile kosztował? :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był w przecenie i z dwoma nikkorami zapłaciłam 3300kr. czyli jakieś 1650zł

      Usuń
  12. ooo jaki kochany piesek ! i fajna bluza :) lubię takie luźne sety ;P

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)