środa, 2 października 2013

♦Ulubieńcy♦

Hejka!! Dziś mam dla was ulubieńców września. Jest to żel peelingujący do twarzy z garnier, sprej do prostowania włosów z L'oreala, maseczka do farbowanych włosów z garnier, pędzel z oriflame, tusz z L'oreala, pomadka ochronna z EOS i lakier do paznokci z inglota.


  • Żel do twarzy z Garniera jest świetny i świetnie pachnie. Jak mi się skończy pewnie kupię go drugi raz. 
  • Sprej do włosów z L'oreala: Próbowałam już dwie odżywki i obie przetłuszczały włosy. Za jedną zapłaciłam 60zł i oddałam siostrze, bo strasznie przetłuszczała mi włosy. Z drugą było podobnie. Odżywka z L'oreala nie przetłuszcza mi włosów i jak większość takich odżywek chroni włosy przy temperaturze do 220 stopni. Została mi jej połowa, więc jak się skończy to lecę kupić kolejną buteleczkę do sklepu ;)
  • Maseczka do włosów z Garniera: Jest łatwa w nakładaniu, ma fajną konsystencje i ładnie pachnie. Kupiłam ją w Polsce, bo w Danii nie ma dużego wyboru w produktach do włosów. Wcześniej kolor mi się szybciej zmywał, lecz po nie nie jest aż tak źle. Kupiłaby znów.
  • Pędzel z Ogiflame: Mam go od dawna lecz dopiero teraz zaczęłam go używać i powiem wam że to mój ulubieniec. Jest mięciutki duży i ładnie rozprowadza puder. 
  • Tusz z L'oreala: Co się tu rozpisywać. Tusz jest jednym z moich lubionych. To już drugi mój tusz z L'oreala i na pewno będą następne.
  • Pomadka z EOS: Jest to pomadka ochronna. Mam ją już od paru miesięcy i zaraz kupuję sobie nową, chyba o zapachu gumy. Jest to świetna pomadka która ochrania usta. Plus w niej to to że nie widać że ma się ją na ustach. 
  • Lakier z inglota: Jest to świetny lakier który nie odpryskuję nawet jak myję naczynia przez 4 lub więcej godzin w pracy. Ma świetny ciemno szary kolor z drobinkami brokatu.
To chyba na tyle. Ale się rozpisałam ;)  Mam nadzieje że komuś coś doradziłam ;) 
Szczęście że dzisiaj nie byłam w szkole, bo nie musiała, więc nie jestem zmęczona jeszcze ;)
A wam jak minął dzień?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

8 komentarzy:

  1. Niestety nic z tych produktów nie mam, ale może w najbliższym czasie skorzystam z żelu do mycia twarzy :-)
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze mieć swoje sprawdzone kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tą pomatką ochronną, tyle, że ja bym chyba nie mogła mieć o smaku gumy bo znając mnie co chwila bym ją zlizywała :D
    obserwuję :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post i blog wpadnę jeszcze
    zapraszam: iza-izuu.blogspot.com jeśli dodasz komentarz będzie mi miło jeśli zaobserwujesz ja się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten tusz L'Oreal ;) Mój ulubiony ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :* www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego zestawu chyba nic by nie trafiło już do mojej kosmetyczki, bo: mam pryszcze i żel peelingujący je roznosi, spray z loreala przetłuszczał mi włosy w cholerę, a oriflame nie lubię ;) pomadka ochronna tylko różana z nivea albo peral z eveline <3

    OdpowiedzUsuń
  7. DObre są lakiery z tej firmy :3
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)