sobota, 30 listopada 2013

Już prawie 2 tygodnie :/

Hejka!! Już prawie 2 tygodnie mnie tu nie było. Zaniedbałam swój blog jak i wasze. Teraz nadchodzę z nowościami i nowymi zakupami ;) Nie było mnie tu tak długo bo u nas już wystawili oceny na półrocze i coraz więcej każą nam się uczyć. Od poniedziałku do piątku za to kończę o 12! Nawet nie wiecie jak się cieszę. U mnie w szkole jest mini miasto, czyli w każdej klasie jest jakaś praca do której ty się zapisujesz i dostajesz pieniądze (takie sztuczne) za które możesz chodzić i kupować różne rzeczy, które inni zrobili w pracy. Ja przez cały tydzień będę robiła biżuterię ;) 
Dobra już wam nie piszę co będzie w następnym tygodniu tylko pokazuję mój nowy perfum ;) 
Perfum Justina Biebera The Key z balsamem do ciała i żelem pod prysznic.
Nie uważam się za żadną Bieberkę czy jak to tam, ale na ten perfum czaiłam się od dawna. Około 2 miesięcy temu kupiła go sobie moja sis i też mi się spodobał, ale ja zazwyczaj wolę mieć jakieś zestawy i perfumy 30ml. Bo jak szybko mi się skończy to idę sobie kupić nowy inny ;) 

Zapach jest świetny. Ten perfum jest teraz moim numerem jeden ;) 
A tak zmieniając temat. Był ktoś na igrzyskach śmierci 2? Ja dzisiaj idę i nie mogę się doczekać. Oglądałam jedynkę i była świetna. Na 2 moje koleżanki chodził po dwa razy do kina ;)

A wy co zamierzacie robić w weekend?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥
Ps. Jeszcze tylko 23 dni do Gwiazdki!! ;)

9 komentarzy:

  1. Ja leniuchuję :D
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/2013/11/juz-niedugo.html <---nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze *o*
    Ile kosztowały? W Polsce są po 109 czy coś takiego :3 ♥
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za cały zestaw płaciłam 280kr. czyli około 140 zł. ;)

      Usuń
  3. to fajne macie atrakcje w szkole :) Zawsze to jakieś urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj week minał jakos;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, chodź za samym wokalistą nie przepadam. Masz bardzo ciekawy blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu... Fajny perfum, a zapach długo się utrzymuję? :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)