niedziela, 19 stycznia 2014

Escape from reality...

Hejka!! Dziś mam dla was jeden outfit i parę moich zdjęć w lokach. Ostatnio nudziło mi się więc spróbowałam zrobić sobie loki prostownicą i udało się ;)  Myślę że w tym tygodniu notki będą rzadziej, bo mam do napisania wielkie opowiadanie po Duńsku. Grr... Nienawidzę pisać takich opowiadań + nauczycielka zażyczyła sobie że w opowiadaniu ma się znaleźć jamnik, 18 talerzy z królewskiej porcelany i inne dziwne rzezy. Będzie ciężko, ale jakoś muszę temu zdołać. 
Już niedługo będę wymieniała meble w pokoju. Te mam dopiero od nie całego roku, ale teraz chcę je zmienić ponieważ potrzebuję więcej szafek ;) 
Dobra ja już się rozpisuję a powinnam pokazać wam outfit ;)
 Mam  też dla was zdjęcia w lokach ;)
Mam też dla was wielką prośbę. Chcę z siostrą zrobić filmik z pytaniami od was. Możecie pozadawać nam po parę pytań ;) Z góry dziękuję ;)
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

7 komentarzy:

  1. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;) Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :)
    Pozdrawiam :*
    nayy-naay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dasz rade z tym opowiadaniem ;)
    1. Jakie cechy ma prawdziwa blogerka?
    2. Co lubisz robic z siostra?
    3. Klocicie sie raczej czesto czy rzadko?

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny outfit uwielbiam dzinsowe koszule *_*
    obserwuje od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w lokach! (:

    Jakie są wasze ulubione dania?
    Chcecie gdzieś w przyszłości wyjechać?
    Która ma więcej ubrań?

    -------------------------------------------------------------------
    Zapraszam na nowego bloga (:
    http://smokeanigga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Supermasz bloga co myślisz o wspólnym dodaniu do listy ulubionych blogów
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. jesr Ci ślicznie w tych włosach jtfytyrdtrd ;)
    zapraszam: 00100200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w lokach :) Jejku, ale super, że mieszkasz w Danii to podobno piękny kraj :>
    [P]: Jakie jest Wasze najgorsze wspólne wspomnienie?

    Miło mi będzie, jeśli również mnie odwiedzisz, ale oczywiście nie zmuszam :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)