niedziela, 12 stycznia 2014

Halu grudniowo-styczniowe

Hejka!! Dziś mam dla was halu! Są to rzeczy które kupiłam sobie w Grudniu i Styczniu ;)
Nie będę się więcej rozpisywać, tylko pokaże wam rzeczy, które sobie kupiłam w grudniu, a jeszcze ich nie widzieliście ;)
1. Paletka z Gosha. 
Dostałam ją naprawdę nie dawno i jeszcze nie miałam okazji się nią malować, ale myślę że w następnym tygodniu spróbuję. Są w niej 22 kolory.


2. Maska do włosów z trine's. Jest to trochę droga jak dla mnie odżywka bo płaciłam za nią jakieś 50 zł., ale naprawdę działa. Moje włosy są bardzo zniszczone od farbowania ich. Myślą nad przefarbowania ich z powrotem na naturalny kolor-blond. ;)
 3. Puder prasowany z Maxfactor. Jest moim numerem jeden jak na razie. To idealny kolor, w środku jest gąbeczka która idealnie rozprowadza puder.
Tusz do rzęs L'oreala. To już mój trzeci tusz. Uwielbiam tusze z tej firmy i tylko ich używam.
Eyeliner z L'oreala. Jest to jak do tond najlepszy eyeliner jaki miałam ;)
Kredka do brwi z Rimmel. To już moja druga kredka, ale pierwsza z Rimmel. Jest w idealnym kolorze pasującym do moich farbowanych włosów ;)

Kolczyki które dostałam pod choinkę od kuzynki. Są świetne, bo praktycznie do wszystkiego pasują ;)

Moim postanowieniem noworocznym było ćwiczenie i bieganie. Już od 12 dni to robię i jestem z siebie dumna że jeszcze wytrzymuję ;) Musiałam więc kupić sobie ubrania ;)
Bluzka do biegania. Jest z H&M'u.  Bardzo wygodna.

Spodenki i stanik z H&M'u.

Mam też buty do biegania które zalecił mi lekarz. Są one najwygodniejszymi butami jakie miałam ;)

To chyba na tyle jak na razie ;)
W kolejnej notce pokażę wam moich ulubieńców roku ;)
A wy ćwiczycie? Są w Polsce paletki z Gosha?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Już od dłuższego czasu poluje na te buty z nike, są świetne :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paleta jest super! :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paletki z Gosha, słyszałam same dobre opinie :)
    Czekam na Twoją opinię :)

    Obserwuję i zapraszam na 5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super paletka :)
    i buty też mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka ma świetne kolory! jej, ale bym chciała ją mieć :D i buty są boskie!! szczęściara z Ciebie :D

    slodkieslodkieczary.blogspot.com obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz :*
    + było by mi bardzo milo, jak byś polubiła fanpage na moim blogu, to dla mnie bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ja nie spotkałam się z taką paletką. ale jak widzę są w niej tylko kolory perłowe, szkoda lubię matowe. ale zapewne maja w swojej gamie produktów i taką :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka! Sporo nowości kosmetycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)