piątek, 3 stycznia 2014

Hello 2014!!

Hejka!! Tak więc mamy już 2014 i co się z tym wiąże koniec wolnego :/ Nie wiem jak wy, ale ja już od czwartku musiałam iść do szkoły. 
Jednak ja chcę poruszyć jeszcze dzisiaj wydarzenia z poprzedniego roku, a mianowicie prezenty świąteczne ;) 
Nie wiem jak to jest u was, ale mnie moi rodzice pytają się co chcę dostać pod choinkę ;) 
W tym roku dostałam 
 Zestaw do kąpieli który cudownie pachnie ;) W pakiecie jest żel pod prysznic, balsam, mydło i sól do kąpieli ;) / nie wiem ile kosztowało

 Ekologiczny peeling z drobinkami cukru / nie wiem ile kosztowało
 ekologiczny balsam który już jest moim ulubieńcem. To najlepszy balsam jak mam odkąd pamiętam./ około 35 zł.
 Drugą parę spodni z adidasa /200 zł.
Plecak który jest hitem w Danii. / około 400 zł

To tyle z moich prezentów ;) 
Mam dla was jeszcze parę świątecznych fotek ;)


Skoro zaczął już się kolejny rok to pora też na postanowienia ;) Moje największe postanowienie to ćwiczyć i biegać ;) Jak na razie się idzie mi dobrze ;) 
A wy jakie macie postanowienia?
Jak spędziliście sylwester?
Czekam na wasz komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

9 komentarzy:

  1. Ja Sylwester spędziłam, superowo! Pod choinkę dostałam plecak, 2 zegarki, pieniądze, słodycze.
    Obserwujemy? Ja już
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny plecak :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też postanowiłam zacząć ćwiczyć .... i nie idzie mi to dobrze . No cóż muszę się jakoś zmotywować .
    PS:Śliczny plecak .
    maksymilianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny plecak :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw do kąpieli pięknie wygląda ♥
    Sylwester spędziłam w domu z gośćmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw do kąpieli wygląda fantastycznie a spodnie są świetne!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście dopiero we wtorek idę do szkoły. Rzeczy trochę nie w moim w stylu, chociaż podejrzewam, że zestaw do kąpieli może pachnieć rewelacyjnie :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award , szczegóły na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw do kąpieli wygląda cudownie ^^

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)