poniedziałek, 27 stycznia 2014

sheinside /28

Hejka!! Dziś notka na szybko, tak przed szkołą ;) 
Jak sama nazwa wskazuje mam wam do pokazania ubrania, a mianowicie bluzę z sheinside i bluzkę z liczbą 28. Są to teraz jedne z moich ulubionych bluz. Są ciepłe, a na te mróz (-2) trzeba się przygotować. ;)


Mam nadzieje że ubrania wam się podobają ;) 
Notki są tak rzadko ponieważ mam dużo nauki. 10 Lutego zaczynają mi się ferie zimowe i trwają tylko tydzień, bo tak w Danii jest niestety. Ja jednak przedłużam je sobie i już w piątek jadę do Polski.
Mam też dla was parę notek tematycznych i myślę że dodam jedną z nich już w Piątek ;)

A wy kiedy zaczynacie ferię? 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. ta druga bardziej mi się podoba, chyba ze względu na kolor, jest taki ciepły

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ferie niestety już kończą ;/
    Bardzo fajny blog ;)
    Zapraszam również do mnie http://paulina151298.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka :) mi ferie zaczynają się od tego piątku :D

    Obserwacja za obserwację? Napisz u mnie w komentarzu :)
    http://makemystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuchy :) mi się niestety już ferie kończą :/
    zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Bluza <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia , ja juz po feriach :)
    Zapraszam na nowego posta ♥
    Klikniesz w linki? z góry dziekuję

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)