czwartek, 16 stycznia 2014

Ulubieńcy roku + Postanowienia noworoczne ;)

Hejka!! Dziś jak sama nazwa wskazuję, mam dla was ulubieńców roku. Z racji tego że mam dużo czasu, bo rzuciłam jedną z prac mogą dodawać częściej posty i myślę że nie będzie już takich przerw jak czasami ;)
Dobra przechodzę już do ulubieńców miesiąca ;)

Pierwszą rzeczą jest spray chroniący włosy gdy je prostuje z L'oreal.
To moja trzecia butelka. Testowałam poza nią 4 inne spraye i wszystkie bardzo mocno przetłuszczały mi włosy. Ten spray jest perfekcyjny. W ogóle nie przetłuszcza włosów i super pachnie.

Następne dwie rzeczy to peeling do twarzy z Garniera i peeling do ciała z Avonu.
Peeling z Garniera jest świetny. Testowałam też inne peelingi i powodowały podrażnienie skóry lub wypryski. Ten peeling jest super. Pięknie pachnie i nie mam po nim ani wyprysków, ani podrażnień.
Peeling z Avonu jest po prostu świetny. Super pachnie i jest fajny w konsystencji.
Kolejnymi kosmetykami są:
Pomadka z Oriflame- Była już w ulubieńcach miesiąca kiedyś. To super pomadka której używam na co dzień.
Poder w kremie z Garniera- używałam go cały rok. Super nadaje się na wiosnę i lato. Teraz na zimę zmieniłam puder, ale ten i tak jest moim ulubieńcem.
Tusz z L'oreala- Używam tylko tuszy z L'oreala. Ten jest moim ulubieńcem roku ponieważ nigdy mi się nie rozmazał i ma super szczoteczkę.
 Ostatnią rzeczą jest książka Wybrani.
Słyszałam że była hitem 2013. Jest ona jedną z najlepszych książek które przeczytałam.
Opowiada ona o dziewczynie która broi, więc rodzice wysyłają ją do szkoły z internatem. Z początku czuję się tam dziwnie ponieważ jest jedyną osobą która jest tam za karę. Do tej szkoły chodzą sami bogacze i kujony. Spotyka ona tam chłopaka przed którym wszyscy ją ostrzegają. Jednego wieczoru dowiaduję się że rodzice wysyłają ją tam, by ją chronić.
Już wyszła druga część, którą sobie zamówiłam, a w lutym wychodzi trzecia ;)

Kolejną rzeczą są postanowienia noworoczne. Chyba każdy takie ma. Ja w tym roku myślałam nad nimi już od połowy grudnia. Tak więc przedstawię wam moje postanowienia. Może kogoś zainspiruję ;)
1. Ćwiczyć- Codziennie ćwiczę, a w weekendy jak pogoda mi pozwala begam po 3-4 km. Jak na razie się tego trzymam i się nie poddaje ;) Jestem też w grupie motywującej do której serdecznie zapraszam KLIK ;) 

2.  Zdrowie- Chcę bardziej dbać o zdrowie. Nie jem już tyle słodyczy, ale więcej owoców ;)

3. Nauka- Więcej się uczyć. Jak na razie dobrze mi to idzie ;)

4. Plany- Wszytko planować. Jak na razie dobrze mi to wychodzi. Mój kalendarz jest zapełniony różnymi planami. ;)

To chyba na tyle.
A wy jaki macie postanowienia?
Robiliście już takie posty?
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

14 komentarzy:

  1. super :)
    a tą książkę muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupie tą odżywke do włosów :-)
    Oberwuje od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten spray. :) Nie mam postanowień na nowy rok, jak coś postanowię, działam od razu. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowanie to świetny nawyk, bardzo ułatwia życie :)
    Życzymy dużo wytrwałości :))

    Dziekujemy za odwiedziny, obserwujemy, 5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kremy bb - moj kalendarz tez jest zapelniony po brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review, I was very disappointed with BB cream, though. Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitne postanowienia!
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, w lutym wybrani 3? Ale super! Mam obie części <3

    Zapraszam:
    http://modna-muffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super kosmetyki, nie miałam niestety ani jednego z pokazanych powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. moim postanowieniem między innymi jest też zdrowe odżywianie:) uwielbiam owoce ♥ więc nic nie stoi na przeszkodzie.Dziękuję za komentarz na moim blogu♥ Co Ty na to na wspólną obserwację? Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam zamiar ćwiczyć i się zdrowiej odżywiać ;)
    zobaczymy czy się uda, idzie nieźle hehe xd
    fajny blog xx
    www.solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuje się dziwnie jak wszyscy mają postanowienia nowo roczne a ja nie ale przynajmiej nie jestem zobowiązana :)))

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)