poniedziałek, 24 lutego 2014

Halu ;)

Hejka!! W Czwartek miałam urodziny które przeleżałam w łóżku chora. Dziś też mam temperaturę i dużą chrypę, a i tak musiałam iść do szkoły bo mamy duży projekt cały tydzień i z niego będzie jedna wielka ocena, więc muszę chodzić chociaż jestem chora :/ 
Naszym tematem o którym będziemy mówić inny jest prostytucja w Danii. 
Dobra już nie piszę jak jestem chora tylko pokazuję wam większość kosmetyków i parę ubrań które kupiłam sobie gdy byłam w Polsce ;)

 Nowa ramoneska z TAKKO . Uwielbiam ją :)
 Cienie z Avonu berry love. ( Już je używałam i jest idealny. kocham takie kolory)
 1. Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi z Avonu.( jest świetna. Chętnie ją używam)
2.Krem głęboko nawilżający z Avonu. ( w Polsce moja skóra przeżyła załamanie. Była tak wysuszona że zaczynała mi się łuszczyć. Możliwe że to od wody. Posmarowałam ją tym kremem dwa razy i wszystko wróciło do normy. Jest moim ulubieńcem )
3. Żel do mycia twarzy z Nivea. ( Skończył mi się akurat żel z Garniera więc postanowiłam tym razem sprawdzić Nivea)

 1. Podkład z miss sporty. ( jest trochę suchy w konsystencji)
2.Korektor w pomadce z Avonu ( używam go pod oczy )
3.Pędzelek z Avonu. ( Nie używam go często ale przydaję się czasami) 
 Książka o modzie: Historia mody i projektantów ( Jest strasznie ciekawa. W końcu poznałam historię małej czarnej która na początku nie była taka mała ;) Książkę dostałam w Polsce jako prezent od sis)
Książka o fotografii ( Jest  bardzo przydatna. Interesuję się fotografią od 7 lat i ta książka bardzo mi się podoba ;)
 Bluzka z małym Yorkiem z Butiku. ( Gdy byłam u babci wpadłam do Butiku. Nawet nie wiem dlaczego bo zazwyczaj nie kupuję tam ubrań, ale ta bluzka rzuciła mi się w oczy, bo sama mam Yorka który kiedyś tak wyglądał ) :D
Plecak z Croppa ( Jest on po prostu boski ;) Uważam że była to jedna z fajniejszych rzeczy kupionych w Polsce ;)
To chyba na tyle ;) kupiłam sobie też inne rzeczy ale są w praniu :D
Co wam się najbardziej podoba?
A wam jak mija początek tygodnia? 

Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! Takie zaległe życzenia ;) Mi najbardziej podoba się ten plecak ♥ cudowny jest. Ja na razie siedzę w domu bo mam ostatni tydzień ferii :) Pozdrawiam wpadnij do mnie
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ramoneska i plecaczek :)
    Współczuję, że mimo choroby musisz chodzić do szkoły, zdrówka życzę :)

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka z avonu faktycznie ma cudowne zestawienie tych kolorów, chyba się na nią skuszę :)

    Z przyjemnością obserwujemy i dziękujemy za odwiedziny, 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardzije podoba oczywiscie plecak - panterka *.*
    Kochana zdrowiej, bo chodząc do szkoły może byc jeszcze gorzej :(
    Nie wiedziałam, że Avon ma też linie korektorów w pomadkach, chętnie go wyprubuje bo te płynne z tubek już mnie z równowagi wyproadzają ;)

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny plecaczek <3
    Życzę powrotu do zdrowia :)
    agusia667.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurteczka i plecak ;3

    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post ;)) i super zdjęcia ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :* czekam na kolejny wpis :) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji to dla mnie ważne :)
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)