piątek, 28 lutego 2014

Horror? Nie sądzę ;)

Hejka!! Nawet nie wiecie jak się cieszę że w końcu piątek! 
Przez cały tydzień w szkole miałam projekt i to duży. Dostanę z niego ocenę która będzie najważniejsza w całym roku. Mogłam siedzieć gdzie chce robić sobie przerwy i jeść kiedy chcę, chociaż przerw to ja prawie w ogóle nie miałam :D Moim tematem który razem z dwoma koleżankami wybrałyśmy była prostytucja w Danii w 21 wieku. Był to trudny temat bo nie mogliśmy po prostu iść do jakiejś prostytutki i się jej spytać jak to jest. Nikt nie chciał udzielić nam wywiadu. Inne grupy miały z kim robić wywiady, a my niestety nie. Oczywiście miałyśmy inne pomocne rzeczy, książki i laptopy do pomocy. Dziś musiałyśmy zaprezentować naszą prezentacje dla około 30 osób. Musiałyśmy mieć coś co można zjeść, dotknąć, widzieć i powąchać. Każda rzecz którą miałyśmy podwyższała nam ocenę. Cały tydzień chodziłam zestresowana i cieszę się że mam coś takiego za sobą. Dowiem się jaką mam ocenę dopiero za 2 tygodni. Więc teraz tylko czekać :)
Oto zdjęcie naszego ciasta do prezentacji :D

Dziś mam też dla was parę fotek które zrobiłam przedwczoraj i wczoraj ;) 



Postaram się kolejną notkę dodać w Poniedziałek, bo  jutro jadę do Ikei a w niedziele będę przemeblowywać pokój ;) 
A wy jakie macie plany n weekend? 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Dal mnie ten tydzień był dobry gdyż był to ostatni tydzień ferii :) Na weekend nie mam raczej konkretnych planów ... co będzie to będzie xD Fajne zdjęcia, i to ciasto.... :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwacja za obserwacje ja juz teraz ty + zapraszam do mnie - http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to ciasto ;D Takie trochę, [nie] codzienne ;D
    Pozdrawiam,
    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, przepraszam, ale ja naprawdę mam skojarzenia, co do tego ciasta haha
    Na pewno dostaniecie dobre oceny :)

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no to trudny temat sobie wybrałyście, mam nadzieję, ze ocena będzie satysfakcjonująca;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo trudności które was spotkały to musiało być to niezłe zadanie. trudny temat, ale jak bardzo życiowy. no i z ciastem to popłynęłyście. ;p zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. temat dość trudny, szczególnie, jeśli nie można zrobić wywiadu, a do tego jeszcze prezentacja. Trzymam kciuki za bardzo dobrą ocenę :) Ciasto niezłe, trzeba przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia <3
    dziękuje za komentarz na moim blogu , obserwuje i byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten tydzień był całkiem spoko . Fajne to ciasto . Bardzo mi się podoba ! :D
    Pozdrawiam ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)