wtorek, 18 lutego 2014

I po feriach... witam deszczowa Dania ;)

Hejka!! I znów jestem w Danii. Po ponad 14 dniach w Polsce nawet cieszyłam się że wracam do Danii. Chociaż powrót równa się szkoła i z tego aż tak się nie cieszyłam :D 
Ale za to ten tydzień zapowiada się fajnie, bo w czwartek mam urodziny, a za 2 tygodnie w sobotę lub niedziele jadę do Ikei po nowe meble ;) Już nie mogę się doczekać! 
W Polsce zrobiłam małe zakupy które pewnie pokarzą się w kolejnej notce ;) Mam też nowości książkowe i filmowe ;) 
Jeden z filmów opiszę dzisiaj. 
Jest to Złodziejka książek. 
Zazwyczaj nie przepadam za filmami wojennymi, ale na ten film nie mogłam się doczekać. 
Film trwa 2 godziny i 11 minut. Od samego początku do samego końca zachwycił mnie.
Jest on o dziewczynie o imieniu Liesel. Jest ona zaadoptowana przez Rose i Hansa Hubermann.
Hans od samego początku ma słabość do Liesely. Dziewczynka idzie do szkoły, gdzie zaczyna uczuć się czytać, pisać i poznaje tam Rudy który będzie jej najlepszym przyjacielem. Pierwszą książką którą przeczyta będzie podręcznik grabarza, którą znalazła na pogrzebie brata. Hans pomorze jej w nauce czytań i pokaże jej piwnice. W piwnicy na każdej ścianie Liesel będzie zapisywała zapamiętane przez nią słowa. 
Jednego wieczoru przybędzie do nich chłopak. Syn najlepszego przyjaciela Hansa. Zaopiekują się nim w tajemnic. Chłopak zachoruję. Liesel będzie codziennie mu czytać różne książki które będzie pożyczać, bez wiedzy burmistrzowi miasta. 
Pod koniec wydarzy się tragedia, ale cały film skończy się gdy Liesel będzie już stara i śmierć po nią przyjdzie. Narratorem w filmie jest śmierć. 
Film dla mnie ma 10/10 pkt. Super film i pewnie obejrzę go jeszcze raz. 

To chyba na tyle ;) 
Widzieliście ten film? Jak znacie jakieś fajne filmy to zachęcam do pisania w komentarzach ;)
Pozdrawiam Zuzia♥

15 komentarzy:

  1. Nie oglądałam,ale czytałam recenzję i podobno fajny ;3
    horanek-horanek.blogspot.com - Może coś ci się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba wrócić do rzeczywistości ;)
    witam w gronie osób które urodziły się 20 lutego,również jestem z tego dnia!!!: )
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawy :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym to oglądnąć oraz na prawdę tu fajnie, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze.
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądam, ale dzięki tobie obejrzę.Zaciekawiłaś mnie ;)

    httl://naataliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych zakupów! Filmu nie oglądałam ale może i warto po opisie wydaje się że fajny :) zapraszam na nowy post
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ale nie mogę dodać komentarza pod twoją nową notką :(

      Usuń
  7. zaciekawiłaś mnie swoim własnym opisem fabuły filmu, brzmi ciekawie szczególnie ta książka grabarza
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tytuł, ale nie oglądałam ani nie czytałam :-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie postanowiłam go obejrzeć w nadchodzący weekend. zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj w reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam, ale czytałam recenzję książki, która ponoć bardzo intryguje...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super post !!! ;)
    Klikniesz u mnie w baner sheinside.com ???
    Na pewno się odwdzięczę
    http://key-tina.blogspot.com/2014/02/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy warto obejrzec :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Ferie ferie i po feriach, jak to szybko zlecialo :) Zapraszam do siebie http://blondieslifetime.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)