poniedziałek, 10 marca 2014

Ewa Chodakowska!! :)

Hejka!! Dziś chciałabym podzielić się z wami moimi metodami na zgrabną sylwetkę ;)
Od początku stycznia zaczęłam ćwiczyć. Na początku robiłam to sama i sama wymyślałam sobie ćwiczenia. Szło mi bardzo dobrze lecz potem miałam chore zatoki i musiałam przestać ( ale tylko na tydzień).
Po tygodniu zaczęłam znów ćwiczyć, lecz z Ewą Chodakowską. Słyszałam o niej dużo dobrych rzeczy więc postanowiłam zobaczyć jej filmiki na youtubie. Bardzo mi się spodobały i powiem wam że teraz dopiero się męczę :D 
Jestem też w grupie na fb do której was serdecznie zapraszam! ( KLIK!)
Polecam wam też stronę Ewy Chodakowskiej ;) ( KLIK!)
A teraz zmykam, bo mam zadaną lekturę i muszę jeszcze poćwiczyć ;)


A wy ćwiczycie przed wakacjami? 
Jak tak to z kim? Lub jakie ćwiczenia wykonujecie? 
Czekam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia♥

10 komentarzy:

  1. Także z nią, ćwiczę ale tylko czasami. Bardzo dużo gram w piłkę, więc jakieś mięśnie już się uzbierały ;)
    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post. Good luck with the new work out! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. też z nią ćwiczyłam,ale odkąd mama wróciła z niemiec jakoś nie mam czasu wieczorami.
    Ale latem trzeba się jakoś pokazać,więc chyba znow zaczne ;)
    Ewka jest genialna ! ;)

    Ps. pomozesz? potrzebuje klikniec w ostatnim poscie jak i w baner po prawej stronie ,z góry dziękuję ;)
    Pozdrowionka , http://sisterrforever.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak też bardzo dużo o niej słyszałam i ona to ma ciało :o jej... ja też miałam zamiar ćwiczyć ale coś mi nie poszło... :D w sumie jak zawsze, jakoś brak zapału chyba... Wpadnij do mnie :)
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od Chodakowskiej wybrałam kilka ćwiczeń, które wykonuję niemalże każdego dnia. Sporo jeżdżę na rowerze i spaceruję, ale raczej robię to dla kondycji i lepszego samopoczucia, bo kompleksów jako takich nie posiadam. Dobrze czuję się w swoim ciele. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ćwiczę, ale nie z Ewą.. Jakoś za nią nie przepadam... Ogólnie to zazwyczaj ćwiczę z Mel B i Friends Trainingi Ani Lewandowskiej :) Ogólnie tą drugą bardzo lubię (i wcaaale nie dlatego, że jest żoną mojego ulubionego piłkarza xd ) Ostatnio nawet miałam przyjemność z nią rozmawiać, przez co czuję się jeszcze bardziej zmotywowana :D


    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem zdarza mi się z nią ćwiczyć jednak bardziej podobają mi się ćwiczenia Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że ćwiczę ;))
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemka :D Ja jeszcze nie ćwiczę , ale muszę zacząć ! Ale ja gram bardzo często w piłkę więc to jest też jakby ćwiczenia :D
    Pozdrawiam ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Healthy Team <3
    Oczywiście ćwiczenia z Ewką KOCHAM :D ale lubie też wyżej wymieniony FriendStraining <3 no i angielskie kanały na YT! Biegam, gram w piłkę :D <3
    Ruch to to o czym nie powinniśmy zapomnieć :*
    Trzymaj się Zuzia!!!! :*
    Zdrowo i Wesoło

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)