środa, 23 kwietnia 2014

Wakacje kiedy nadejdziecie?! ;)

Hejka!! Coraz rzadziej piszę nowe notki, ale to wszystko po przez brak czasu. Gdy tylko jest ładna pogoda ( a nie ma jej często) jadę z siostrą do miasta lub spędzam czas na świeżym powietrzu, a do tego jeszcze testy. Nie mam ich tyle ile w Polsce i ja piszę je tylko na komputerach, ale sam fakt że je mam sprawia że się stresuję. Codziennie powtarzam sobie że nie ma czym się denerwować, lecz gdy przyjdzie co do czego ( czyli test z Duńskiego i Angielskiego) to pewnie nieźle się będę stresować. Dobra już wam nie piszę o moim stresie tylko pokazuję zdjęcia które zrobiłam z siostrą i kuzynką gdy dziś byłam w większym mieście, bo nie wiem czy wiecie, ale mieszkam w bardzo małym miasteczku w którym jest jedynie fryzjer i minimarket :D
Oto fotki ;)




Zapraszam na mojego fp! ;) KLIK! ;)
A wy jak macie z nerwami? Też wam często dokuczają?
Czkam na wasze komentarze i pozdrawiam ;) Zuzia
Ps. Jeszcze tylko 65 dni do wakacji!! ;)

8 komentarzy:

  1. a dopiero co woriclam z urlopu a chce kolejny :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ;33

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza , też chce już wakacje
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się nie stresować, ale nie zawsze mi to wychodzi ;/

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy ;)
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia , nie stresuj się - napewno dobrze pójdzie :)
    obserwuje, mam nadzieję że się odwdzięczysz bo każdy czytelnik to dla mnie motywacja do dalszego pisania (a dopiero zaczynam z blogowaniem)
    pozdrawiam, x1307.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Twój blog jest świetny! Uwielbiam czytać każdą notkę, którą dodasz ♥
    Zdjęcia są bardzo śliczne. Ja też mam ten sam problem ze stresem, ale po czasie okazuje się, że nie miałam się czego obawiać :)
    dopiero zaczynam blogować :) wpadnij jeśli chcesz: http://follow-your-dreams-99.blogspot.dk/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) Super blog, śliczne zdjęcia ;)

    Jeżeli chcesz to zapraszamy do nas, ROZDANIE MAJOWE !
    http://ourstylizations.blogspot.com/search?updated-max=2014-05-16T01:48:00-07:00&max-results=1

    OdpowiedzUsuń

;)

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje ;)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, bo chętnie się odwdzięczę ;)